معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: پدیده قاچاق کالا با فرهنگ و باور‌های مردم مرتبط است، در همین راستا برای مبارزه با قاچاق کالا نیازمند به کارگیری راهکار‌هایفرهنگی هستیم.
کد خبر: ۵۵۵۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳ 21 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه محمد ابراهیم الهی تبار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در جلسه کمیسیون مبارزه باقاچاق کالا با بیان اینکه قاچاق کالا سبب کاهش تولید و اشتغال است، گفت: همه دستگاه‌های مرتبط باید به طور جدی تلاش کنند تا از قاچاق کالا ازمرز‌ها جلوگیری شود.

الهی تبار با اشاره به شرایط ویژه مرز‌های استان کرمانشاه گفت: با تقویت وضعیت معیشتی مرزنشینان می‌توان از شکل گیری سمت و سوی امرار معاش آن‌ها به طرف مرز‌ها و رونقگیری قاچاق جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه قاچاق کالا برهم زننده نظم اقتصادی، مانع رشد و توسعه تولید داخلی است افزود: قاچاق کالا به تولیدات داخلی آسیب جدی وارد می‌کند که به تبع آن سبب کاهش اشتغالخواهدشد و همین امر باعث ایجاد مشکلات عدیده‌ای برای مردم و حاکمیت می‌شود.

الهی تبار در ادامه گفت: در شکلگیری قاچاق کالا عوامل متعددی دخیل هستند که باید تلاش کنیم این عوامل از بین بروند، اما از آنجا که پدیده قاچاق کالا با فرهنگ و باور‌های مردم مرتبط است، لذا هرگونه راهکاری می‌بایست در جهت تقویت فرهنگ عمومی باشد.

 

اشتراک گذاری
لینک کوتاه
http://www.osta

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار