معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از اکران 23 فیلم جشنواره فیلم فجر امسال در استان خبر داد.
کد خبر: ۵۵۴۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۹ 21 January 2018

به گزارش تابناک به نقل ازایسنا ، مظفر تیموری یکی از رخدادهای مهم فرهنگی و هنری در ایام دهه فجر برگزاری
جشنواره فیلم فجر است، اظهار کرد: این جشنواره امسال در استان کرمانشاه متفاوت‌تر از سال گذشته برگزار خواهد شد.

تیموری با بیان اینکه امسال 23 فیلم جشنواره فیلم فجر در استان کرمانشاه اکران خواهد شد، گفت: سال گذشته 16 فیلم جشنواره در دو سینمای آزادی و فرهنگ شهر کرمانشاه روی پرده رفت.

تیموری در ادامه با اشاره به حضور پنج نفر از تهیه کنندگان و عوامل اجرایی جشنواره فیلم فجر در استان کرمانشاه همزمان با اکران این فیلم‌ها، گفت: مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر ساعت 10 صبح روز 12 بهمن در سینما آزادی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

تیموری افزود: در طول برگزاری جشنواره فیلم فجر، فیلم ها هر روز در سه سانس در دو سینمای آزادی و فرهنگ شهر کرمانشاه اکران خواهند شد.

تیموری با بیان اینکه امسال مبلغ بلیط فیلم های جشنواره فیلم فجر 10 هزار تومان در نظر گرفته شده، گفت: بلیط ها برای کارکنان ادارات، نیروهای مسلح، دانشگاهیان و دانش آموزان نیم بها خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره مد و لباس فصل در کرمانشاه در ایام دهه فجر گفت: این جشنواره از 18 تا 20 بهمن در نگارخانه شهید آوینی شهر کرمانشاه برپا خواهد شد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اشاره ای هم به برگزاری جشنواره شعر فجر در استان کرمانشاه در دهه فجر داشت و اظهار کرد: مراسم افتتاحیه این جشنواره ساعت 10 صبح رو زچهارم بهمن با حضور 10 نفر از اساتید کشوری در تالار وحدت کرمانشاه برگزار خواهد شد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار