احمد صفری در گفتگو با تابناک :
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت:آمار‌های دولت در مورد ایجاد اشتغال صحت ندارد ودولت باید در مورد ایجاد ۷۵۰ هزار شغل در سال جاری در کرمانشاه شفاف سازی کند.
کد خبر: ۵۵۴۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰ 21 January 2018

احمد صفری در گفتگو با خبرنگار  تابناک افزود:با توجه به اینکه کرمانشاه رتبه اول بیکاری در کشور را دارا است، امادولت مدعی است در سال ۹۶ درکرمانشاه۷۵۰هزار شغل ایجاد کرده است.

و ی خاطر نشان کرد:به عنوان وکیل مردم از دولت تقاضا دارم از این تعداد، لیست تنها ۷۵ نفر بیمه شده را ارائه کند؛ اگر دولت این لیست را ارائه کند عذرخواهی خواهم کرد و چنانچهچنین آمار‌هایی در حد شعار باشد دولت باید از طریق تریبون رسانه ملی از مردم کرمانشاه برای ارائه آمار‌های غیرواقعی عذرخواهی کند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:معضل بیکاری با شعار دادن و گفتاردرمانی رفع نمی‌شود بهتر استدولت در این حوزه به گفتار درمانی پایان دهد.

صفری با انتقاد از آمار‌های ارایه شده اشتغال توسط  دولت تصریح کرد:آمارهای اشتغال توهمی و تخیلی است، وبیکاری نه تنها در کرمانشاه بلکه در تمامی استان‌های کشور بهمعضلی خطرناک تبدیل شده و به مهاجرت‌ها و تشدید آسیب‌های اجتماعی دامن زده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود:دولت باید گام‌های اساسی برای توسعه اشتغال و اشتغال زایی در کشور بردارد.

صفری تاکید کرد:یکی از دلایل عقب ماندگی کشور در تمامی حوزه‌ها مربوطه به ارائه آمار‌های غلط و نادرست است در حالی که اگر دولتمردان با مردم صادق باشند با حل بسیاری از مشکلات در کشورمواجه خواهیم شد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار