بانوان فعال در آژانس های تاکسی تلفنی و سرویس مدارس تحت پوشش سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه در سومین دوره آموزش حقوق شهروندی شرکت کردند.
کد خبر: ۵۵۴۷۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴ 20 January 2018

به گزارش تابناک به ونقل از روابط عمومی سازمان تاکسیرانی کرمانشاه، دوره های آموزشی حقوق شهروندی با محوریت قانون مداری و اخلاق مداری با همکاری و هماهنگی دادستان کل دادگستری کرمانشاه و معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری برگزار شد.

براساس این گزارش، در ابتدا پیام و توصیه دادستان کل استان کرمانشاه درمورد اهمیت جایگاه تاکسیرانان به ویژه بانوان تاکسیران قرائت شد.

 مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمانشاه به ایراد سخت پرداخت و با بیان اینکه بخش عظیمی از حمل و نقل عمومی شهر بر دوش تاکسیرانان است، گفت: قطعاً تاکسیرانان در فرهنگ‌سازی و اثرگذاری بر مردم نقشی بی‌بدیل دارند.

حیدری تأکید کرد: حساسیت کار بانوان تاکسیران در جابجایی سرویس مدارس دخترانه بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی با اشاره به اینکه سرویس مدرسه خانه دوم دانش آموزان است، بر تأثیر حضور بانوان به عنوان راننده سرویس مدارس دخترانه در ایجاد فضای دوستانه و صمیمی در بین دانش آموزان و تاثیر گذاری مثبت بر رفتار آنان تأکید کرد و گفت: عملکرد آنان در کنترل رفتارهای مناسب، کمتر از معلمین نخواهد بود.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمانشاه خطاب به بانوان شرکت کننده در این دوره های آموزشی تصریح کرد: باید کمک کنید با برخورداری از مهارت های کلامی در راستای راهنمایی و ارشاد دانش آموزان به روابط اجتماعی درست و منطقی و سالم، احساس مسئولیت اجتماعی در آنها افزایش داده شود.

وی با یادآوری اهمیت و جایگاه شغل بانوان راننده، افزود: بانوان راننده باید به الگوی مناسبی برای دیگر همشهریان و تاکسیرانان شوند

حیدری به انجام 50 درصد سفرهای درون شهری کرمانشاه از طریق تاکسی اشاره کرد و افزود: تاکسیرانان به عنوان یکی از بزرگترین نمادهای حوزه حمل و نقل در شهر کرمانشاه حضور فعال دارند و نقش بسیار مهمی در حمل و نقل درون شهری دارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار