رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از تشکیل ۲۲ کمیته برای بزرگداشت دهه فجر در استان خبر داد و گفت: امسال بیش از ۱۴ هزار برنامه در استانخواهیم داشت.
کد خبر: ۵۵۴۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵ 18 January 2018

به گزارش  تابناک به نقل ازمهر، عباس سروری از تشکیل ۲۲ کمیته تخصصی جهت اجرایبرنامه‌های این دهه خبر داد و افزود: این کمیته‌ها برنامه‌های خود را با محوریت مردمی بودن برنامه‌ها پیش بینی کرده اند.

وی اظهار داشت: به دلیل درگیر بودن به مباحث زلزله، استان کرمانشاه، حدود یک ماه از دیگر استان‌ها جهت برنامه ریزی‌ها عقب هستیم که امید است با همدلی و همیاری دستگاه‌ها با یکراه گریزی به جلو حرکت کنیم.

این مسئول خاطر نشان کرد: جشن‌های دهه فجر امسال از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و مقدمه برای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی است که باید به دشمنان این انقلاب بفهمانیمکه پرچم انقلاب را به دست صاحب اصلیش خواهیم داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تاکید کرد: وحدت و مردمی کردن برنامه‌ها باید در راس امور قرار بگیرد.

سروری تصریح کرد: امسال با توجه به اینکه آغاز دهه فجر همزمان با روز پنج شنبه شده است، لذا برنامه‌ها را با تجدید میثاق با شهدا آغاز خواهیم کرد.

وی از اجرای بیش از ۱۴ هزار برنامه در دهه فجر سال گذشته خبر داد و افزود: پیش بینی می‌شود امسال این برنامه‌ها بیشتر از این میزان باشد.

وی ادامه داد: شناساندن پروژه‌هایی که جنبه فرهنگی و عمومی دارد به نسل جوان و مردم جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است که جا دارد طی این مدت بیشتر آن‌ها را معرفی کنیم.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار