نماینده، ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمانشاه گفت: استکبار جهانی در تلاش است واقعیات دنیا را تغییر دهد و جای ظالم و مظلوم را وارونه جلوه دهد.
کد خبر: ۵۵۴۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶ 18 January 2018

به گزارش  تابناک به نقل ازایسنا ، آیت الله مصطفی علما در همایش تکریم روحانیون اهل سنت شهرستان‌های روانسر و جوانرود، گفت: امروز دنیای اسلام از قدرت واقعی خودبرخوردار نیست و این بدلیل ضعف بسیاری از کشور‌های اسلامی در مقابل استکبار جهانی است.

وی گفت: به دلیل وجود دولت‌های خائن در بسیاری از کشور‌های اسلامی، رییس جمهور خبیث آمریکا به خود اجازه می‌دهد ۵۰ کشور آفریقایی که عمدتا مسلمان هستند را چاه فاضلاببنامد که بسیار شرم آور است.

وی افزود: اگر کشور‌های اسلامی بدانند که سرمایه‌ای که در دست دارند یعنی اسلام از همه قدرت‌های جهان بالاتر است و هر قدرتی در جهان را به زانو در خواهد آورد، یکپارچهخواهند شد و حول محور قرآن به بزرگترین قدرت دنیا تبدیل خواهند شد.

وی گفت: امام خمینی (ره) تنها سرمایه‌ای که داشت همین اسلام بود و همه دیدند که تک و تنها و بدون هیچ قدرتی مثل ارتش و تجهیزات نظامی ابرقدرت‌های بزرگ دنیا را از کشور ایرانبه بیرون پرت کرد و امروز پس از نزدیک به ۴۰ سال آن‌ها هنوز پشت در ایستاده اند.

وی اظهار کرد: امروز وظیفه روحانیون است که این پتانسیل و قدرت واقعی را بازگو کنند و از جوانان بخواهند که با مطالعه و تفکر واقعیت‌های واقعی جهان را درک کنند، چرا کهاستکبار جهانی در تلاش است واقعیات دنیا را تغییر دهد و جای ظالم و مظلوم را وارونه جلوه دهد، همانطور که امروز فلسطینیان آواره را تروریست می‌نامند و اسراییل جنایتکار را دردفاع از خود نمایش می‌دهند.




 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار