سرپرست معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از برنامه‌ریزی برای تسری اجرای برنامه تعالی مدیریت مدرسه در اکثر مدارس استان خبر داد.
کد خبر: ۵۵۳۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰ 17 January 2018

به گزارش تابناک به نقل ازایسنا ، محمدرضا بسامی ، اظهار کرد: برنامه تعالی مدیریت مدرسه مورد استقبال مدیران مدارس استان قرار گرفته و همین آموزش و پرورش استان رامصمم به تسری اجرای این طرح در اکثر مدارس کرده است.

وی برنامه تعالی مدیریت مدرسه را تمرین اداره یک مدرسه و یا نهاد دیگر عنوان کرد و افزود: بازتاب عدم اجرای برنامه تعالی مدیریت مدرسه توسعه نامتوازن و ناموزون آموزش وپرورش خواهد بود.

بسامی از دانش آموزان به عنوان مدیران و مسئولان فردای کشور یاد کرد و افزود: طرح تعالی مدیریت مدرسه در تلاش است تا دانش‌آموزان را افرادی قانون مدار بار آورده و از اینطریق جامعه را در مسیر پیشرفت قرار دهد.

وی با یادآوری اینکه این طرح از مدارس شروع می‌شود و در قالب آن دانش‌آموز، معلم، مدیر و محیط آموزشی منزلت پیدا می‌کنند، از مدیران مدارس استان خواست تا برای اجرایمطلوب برنامه تعالی مدیریت مدرسه برنامه‌ریزی کنند.

سرپرست معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به رشد روز افزون رسانه‌ها در جامعه اظهار کرد: قدرت رسانه‌ها انکار ناپذیر است، تاجایی که می‌توان ادعا کرد که امروز رسانه‌ها سایر منابع کسب اطلاعات از جمله معلم را در حاشیه قرار داده‌اند.

وی یادآوری کرد: با اجرای مطلوب طرح‌هایی مثل برنامه تعالی مدیریت مدرسه می‌توان نحوه استفاده مطلوب از رسانه‌ها را به جامعه آموزش داد و از این طریق جامعه را از آسیب‌هایی که ممکن است آن‌ها را تهدید کند، نجات داد.

سال گذشته ۱۰۸ مدرسه استان کرمانشاه مجری برنامه تعالی مدیریت مدرسه بودند که چهار مدرسه رتبه ممتاز کشوری را کسب کردند که مدیران این مدارس مورد تقدیر قرار گرفتند.امسال ۳۲۴ مدرسه استان کرمانشاه مجری برنامه تعالی مدیریت مدرسه شده‌است.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار