مهندس بهمن خسروانی درگفتگو با خبرنگار تابناک افزود: ماده شش از آیین نامه مذکور صراحتا" اعلام نموده، در صورت اخذ وجه و صدور بلیت، شرکت یا مؤسسه مکلف به ارائه سرویس حمل و نقل و رساندن مسافر به مقصد مندرج در بلیت میباشد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان کرمانشاه اظهار داشت: در صورت هرگونه تخلف از سوی شرکت یا رانندگان ناوگان عمومی مسافربری و عدم رساندن مسافرین به مقصد مقرر، مسافران میتوانند ضمن اطلاع و اعلام شکایت خود از راننده ناوگان مربوطه به مسئولین این اداره کل، خواستار حقوق قانونی خود در این خصوص شوند.
وی تاکیدکرد:پس از ثبت شکایت مسافر از طریق سامانه ۳۰۰۰۱۴۳، یا مراجعه حضوری به نمایند این اداره کل مستقر در پایانه کاویانی و بررسیهای لازم، به تخلف رانندگان در عدم خدمات دهی مناسب و تضییع حقوق مسافرین در کمیسیون ماده ۱۱ رسیدگی و با افراد متخلف برخورد قانونی میگردد.