بهمن خسروانی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت:طبق ضوابط حمل و نقل مسافر، آیین نامه اجرایی و قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، ناوگان مسافربری مؤظف به رساندن مسافرین به مقصد ذکر شده در بلیت‌های صادره توسط شرکت‌ها هستند.
کد خبر: ۵۵۳۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴ 17 January 2018

مهندس بهمن خسروانی درگفتگو با خبرنگار تابناک افزود: ماده شش از آیین نامه مذکور صراحتا" اعلام نموده، در صورت اخذ وجه و صدور بلیت، شرکت یا مؤسسه مکلف به ارائه سرویس حمل و نقل و رساندن مسافر به مقصد مندرج در بلیت می‌باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه اظهار داشت: در صورت هرگونه تخلف از سوی شرکت یا رانندگان ناوگان عمومی مسافربری و عدم رساندن مسافرین به مقصد مقرر، مسافران می‌توانند ضمن اطلاع و اعلام شکایت خود از راننده ناوگان مربوطه به مسئولین این اداره کل، خواستار حقوق قانونی خود در این خصوص شوند.

وی تاکیدکرد:پس از ثبت شکایت مسافر از طریق سامانه ۳۰۰۰۱۴۳، یا مراجعه حضوری به نمایند این اداره کل مستقر در پایانه کاویانی و بررسی‌های لازم، به تخلف رانندگان در عدم خدمات دهی مناسب و تضییع حقوق مسافرین در کمیسیون ماده ۱۱ رسیدگی و با افراد متخلف برخورد قانونی می‌گردد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار