نرمین گیوچی در گفتگو با تابناک:
نویسنده و کارگردان این تئاتر گفت:تئاتر موزیکال ماسی خانم و پشیلی کاری از گروه تئاتر صنم در بهمن ماه امسال در پاوه اجرا می شود.
کد خبر: ۵۵۳۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳ 17 January 2018

نرمین گیوچی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:گروه تئاتر صنم انجمن نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاوه در نظر دارد با توجه بهشرایط خاص کودکان شهرستان پاوه و استرس‌های ناشی از زلزله و پس لرزه‌های اخیر و همچنین پایان امتحانات دانش آموزان به منظور تقویت روحیه و ایجاد ساعتی خوش برایکودکان تئاتر موزیکال ماسی خانم و پشیلی را در بهمن ماه به روی صحنه ببرد.

وی خاطر نشان کرد: بعد از اجرای موفق تتیل و ببیل و ماندگار شدن آن اجرا در ذهن کودکان این دیار، این گروه با شرایط کنونی فضای روانی جامعه لازم دانست که کار جدیدی را تقدیم بچه‌هایعزیز شهرستان پاوه کنند که با حمایت دکتر هدایت محمودی مدیر دلسوز و پیگیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،مختار برزگرفرد ریاست محترم اداره آموزش وپرورششهرستان پاوه و شهریار انصاری مسئول انجمن نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاوه در آماده سازی این تئاتر نهایت بتوانیم این کار زیبا و ویژه کودکان را درتاریخ دوم و سوم بهمن ماه ۱۳۹۶ به روی صحنه ببریم.

نویسنده و کارگردان این تئاتر تصریح کرد:راوی:ماریا عزیزی،بازنویسی: نرمین گیوه چی،اشعار:پرویز بابایی، علیرضا محمدیان،بازیگران: سوران بهرامی، صنم غفوری، مهران حسینی، لانا حسینی، لونا حسینی، شیناحسینی، محمد محمودی، سایا حاتمی، ساناحاتمی، کیانا بسطامی.،موسیقی: پوریا فتاحی،دکور و طراح صحنه: ماندانا عزیزی،گریم: شرمین انصاری،طراح لباس: شنو بسطامی، سروه مرادی در این تئاتر هکماری خواهند کرد.

وی زمان این تئاتر رادوم و سوم بهمن ماه ساعت ۲۰ و درصورت استقبال قابل تمدید است عنوان کرد.

گیوچی اظهار داشت:مکان اجرا آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه و محل فروش بلیط لوازم التحریر بابک رحیمی خواهد بود.

گفتگو از صهیب زربان

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار