مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: در صورت تامین اعتبار لازم، پرونده گازرسانی به شهر‌های استان کرمانشاه تا پایان سال ۹۸ بسته خواهد شد.
کد خبر: ۵۵۳۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱ 16 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سیروس شهبازی ، با اشاره به وضعیت گارزسانی نقاط شهری در استان کرمانشاه اظهار کرد: اکنون 27 شهر استان از نعمت گاز برخوردارند و ظریب نفوذ گاز در مناطق شهری کرمانشاه حدودد 99 درصد است.

وی با بیان اینکه پنج شهر ازگله، ریجاب، نودشه، نوسود و سومار هنوز گازرسانی نشده است، افزود: جمعیت این شهرها بسیار کم و حدود یک درصد جمعیت شهری استان است.

مدیرعامل شرکت گاز استان درباره برنامه‌ای که برای گازرسانی به این شهرها وجود دارد اظهار کرد: برای نوسود و نودشه پیمانکار انتخاب و مشغول به کار شده و عملیات اجرایی شبکه در داخل شهر در حال انجام است.

شهبازی با اشاره به صعب‌العبور بودن مسیرهای این دو شهر و سنگین بودن پروژه گازرسانی به نوسود و نودشه، اجرای این طرح را زمان بر دانست.

وی درباره گارزسانی به شهر ازگله نیز عنوان کرد: کار گازرسانی در این شهر در حال انجام بود و تا مراحلی هم پیش رفت، اما به دلیل برخی از مشکلات متوقف شد. اکنون دوباره مجوز گازرسانی به ازگله از شرکت ملی گاز اخذ شده و پس از آن سایر مراحل از جمله انتخاب پیمانکار و پیمان‌سپاری انجام خواهد شد.

به گفته این مسئول، شهر ریجاب نیز تقریبا شرایطی مشابه ازگله دارد و گازرسانی به این شهر در مرحله انتخاب پیمانکار است و مناقصه مربوط به آن نیز انجام شده است.

شهبازی خاطرنشان کرد: شهر سومار نیز به دلیل نداشتن سکنه فعلا در برنامه گازرسانی نیست.

وی پیش بینی کرد، گازرسانی به این چهار شهر تا پایان سال 98 به اتمام برسد و پرونده گازرسانی به مناطق شهری بسته شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه تکمیل گازرسانی به این شهرها را منوط به تامین و تخصیص اعتبار دانست.

 

انتهای پ

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار