بخش جدید لیزیک مرکزآموزشی درمانی امام خمینی (ره) کرمانشاه با نسل جدید دستگاه عیوب انکساری راه اندازی شد.
کد خبر: ۵۵۲۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶ 16 January 2018

به گزارش  خبرنگار تابناک، رییس دانشگاه علوم پزشکی در مراسم افتتاح این بخش گفت: این بخش با فعالیت ۶ پرسنل و با جدیدترین نسل پیشرفته دستگاه لیزیک دربیمارستان امام خمینی کرمانشاه راه اندازی شده است.

دکترمرادی با اشاره به انجام اعمال جراحی عیوب انکساری نظیر نزدیک بینی، دوربینی، آستیگماتیسم و پیرچشمی توسط این دستگاه اظهار داشت: مجربترین متخصصان وفوق تخصصان چشم کار اعمال جراحی با این دستگاه را انجام میدهند وباتوجه به حضور پزشکان محدودیتی برای تعداد اعمال جراحی در طول روز وجود ندارد.

وی مهمترین ویژگی این دستگاه را صفرشدن خطای عمل دانست وافزود: افزایش سرعت عمل، راحت بودن تخت بیمار، لمسی بودن مانیتور، ابعادکوچک دستگاه ومجهز به مکنده ذرات قرنیه جداشده ازچشم حین عمل از دیگر ویژگی‌های این دستگاه لیزیک میباشد.

مدیرعامل بیمارستان امام خمینی کرمانشاه نیز گفت: بخش چشم پزشکی با ۱۱ اتاق فعال و ۴۷ تخت جهت بیماران بستری، درخدمت هم استانی‌های عزیز است.

دکترمخصوصی با اشاره به تهیه آمپول اوستین برای بیماران دیابتی که مانع خونریزی شبکیه میشود، افزود: به طور متوسط روزانه حدود ۷۰ تزریق آمپول اوستین درمرکز انجام میگیرد.

وی بااشاره به فعالیت ۷فوق تخصص و ۶ متخصص درمرکز امام خمینی اظهارداشت: در ۶ ماهه سال جاری ۱۰ هزار و ۳۲۶ عمل جراحی چشم درمرکز انجام گرفته است.

مدیرعامل بیمارستان امام خمینی همچنین به مهمترین تجهیزات بخش چشم این بیمارستان اشاره کرد و گفت: یک دستگاه اسلیت لمپ، ایندایرکت،۳ عدد افتالمسکوپ و نسل جدید دستگاه لیزیک که اخیرا تهیه شده بیمارستان امام خمینی را جزء مجهزترین مراکز درحوزه چشم پزشکی قرار داده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار