فرماندار روانسر از تاخیر بنیاد مسکن در ارزیابی فنی واحد‌های مسکن مهر این شهرستان که در زلزله خسارت دیده‌اند، انتقاد کرد.
کد خبر: ۵۵۲۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵ 15 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،حسین ویسمرادی ، در تشریح آخرین روندخدمات رسانی به زلزله زدگان شهرستان روانسر اظهار کرد: در زلزله ۷.۳ ریشتری ۲۱ آبانمجموعا ۶۴۶ واحدمسکونی در این شهرستان تخریب و ۵۹۰ واحد نیز دچار خسارت شد.

وی ادامه داد: از ۶۴۶ واحد تخریب شده، ۳۲ واحد تخریبی نوع یک و ۶۱۴ واحد نوع دو هستند.

فرماندار شهرستان روانسر تصریح کرد: از تعداد ۵۹۰ واحدی که نیاز به تعمیر دارند نیز ۷۰ واحد که همگی در شهر روانسر واقع‌اند در اولویت تعمیر قرار گرفته‌اند.

وی درخصوص تعداد واحد‌هایی که جهت دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده نیز گفت: ۳۰ واحد احداثی و ۱۵۲ واحد تعمیری تاکنون به بانک‌های عامل معرفی شده اند.

به گفته این مسئول یک واحد احداثی و ۸۷ واحد تعمیری تا امروز (۲۵ دی) به مرحله عقد قرارداد با بانک‌ها رسیده اند.

وی همچنین با اشاره به توزیع ۲۴ دستگاه کانکس بین خانوار‌هایی که واحد‌های آنان خسارت جدی دیده، عنوان کرد: به شش دستگاه کانکس دیگر نیاز داریم.

ویسمرادی در ادامه به موضوع واحد‌های مسکن مهر شهرستان روانسر پرداخت و افزود: ۱۵۰ واحد مسکن مهر این شهرستان در زلزله آسیب دیده و بنیاد مسکن باید سازه این واحد‌هارا از نظر فنی ارزیابی کند تا مشخص شود به بازسازی مجدد و یا به تعمیر نیاز دارند که تاکنون در انجام این امر تاخیر داشته است.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار