استاندار كرمانشاه اظهار داشت:ساخت و ساز در مناطق زلزله زده تا اسفندماه به اوج خود خواهد رسيد و بايد واحدهاي توليدي فعال در اين مناطق به گونه اي برنامه ريزي كنند كه براي تامين مصالح توليدي نيازي به كمك گرفتن از ظرفيت واحدهاي خارج از استان نباشد.
کد خبر: ۵۵۲۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱ 15 January 2018

به گزارش خبرنگار تابناک؛ مهندس هوشنگ بازوند در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بيان داشت: مديريت ارشد استان با جديت تمام در حال پيگيري دريافت وام بلاعوض براي واحدهاي صنعتي آسيب ديده در اين زلزله است و شركت شهرك ها بايد طي اين مدت همزمان با اين پيگيري ها عمليات آواربرداري واحدهاي آسيب ديده را دنبال كند.

وي خاطرنشان ساخت: در حوزه كشاورزي تاكنون تسهيلات بلاعوض براي 8 هزار و 880 واحد دامي تخريب شده و 168 مزرعه پرورش ماهي تخريب شده به ميزان هر واحد 3 ميليون تومان پرداخت شده است كه يك گام بسيار مثبت براي حمايت از واحدهاي توليدي محسوب مي شود و درتلاش هستيم چنين تسهيلاتي براي حوزه صنعت نيز در نظر گرفته شود.

استاندار كرمانشاه گفت: جدا از بنياد مسكن كه در حال ساخت و ساز در منطقه است هيچ مجموعه ديگري حق برداشت شن و ماسه از سطح رودخانه هاي منطقه را ندارد و شركت آب منطقه اي بايد اين مصوبه ستاد تسهيل را در دادن هرگونه مجوز تازه مدنظر داشته باشد.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار