مدیر اداره امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه گفت: تا کنون ۳۲ میلیارد ریال تسهیلات و کمک‌های بلاعوض به مناطق زلزله استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۵۵۲۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵ 15 January 2018

به گزارش تابناک، جلیلیان صبح امروز در سفر به بخش گواور شهرستان پرداخت ۳۲ میلیارد ریال تسهیلات و کمک‌های بلاعوض به مناطق زلزله گیلانغرب اظهار داشت: تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ پرونده در مناطق زلزله زده به شعب بانک ملی ارسال شده که هزار و ۶۴۰ مورد آن منجر به انعقاد قرارداد گردیده است و از این تعداد ۵۹۷ فقره بمبلغ ۳۲ میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی افزود: بمنظور سهولت در ارائه خدمات نسبت به ایجاد یک باجه در ازگله و همچنین اعزام ۱۰ نفر نیروی انسانی کمکی از استان بصورت هفتگی به شهرستان ثلاث باباجانی و بخش ازگله اقدام گردیده است.

همچنین در حاشیه سفر مدیر اداره امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه به بخش گواور فاز دوم توسعه بانک ملی این بخش با هزینه ۲ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

جلیلیان از کسب رتبه برتراستان توسط شعبه گواور در زمینه‌های سرانه سند، حجم کار و پرداخت تسهیلات هم خبرداد و گفت: بهمین منظور خدمات دهی در این شعبه توسعه یافته است.

همتی سرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب هم نقش بانک‌ها در ایجاد بستر توسعه را تاثیر گذار خواند وبا تقدیر از خدمات انجام شده بانک ملی گفت: این بانک به لحاظ کارکرد و توجه به اصل مشتری مداری توانسته است رضایت مندی بسیار بالایی را در میان مردم کسب نماید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار