رئیس هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی استان کرمانشاه از کسب پنج مدال رنگارنگ توسط کشتی گیران نوجوان استان در رقابت های قهرمانیروستایی کشور خبر داد و گفت: یک مدال از این تعداد طلا و چهار مدال نیز برنز بود.
کد خبر: ۵۵۱۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷ 14 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایرنابهرام بهروش اظهار کرد: تنها مدال طلای تیم کشتی روستایی کرمانشاه توسط پیام نظری در وزن 55 کیلوگرم بدست آمد، در این وزن همچنین کشتی گیر البرزی نایب قهرمان شد و مدال برنز مشترک نیز به کشتی گیران کردستان الف و همدان رسید.

وی خاطرنشان کرد: در وزن 45 کیلوگرم علی شریفی دیگر کشتی گیر کرمانشاهی در کنار ورزشکار گیلانی مشترکا سوم شد و مدال طلا و نقره این وزن به ترتیب به کشتی گیران اصفهان و همدان رسید.

بهروش یادآور شد: در وزن 48 کیلوگرم نیز علی خدابخشی از کرمانشاه در کنار ورزشکار اصفهانی مدال برنز گرفت، ضمن اینکه ورزشکاران همدان و قزوین نیز اول و دوم شدند.

رئیس هیات ورزش های روستایی کرمانشاه همچنین با اشاره به رقابت های وزن 65 کیلوگرم، گفت: در این وزن ورزشکاران کردستان الف و همدان به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان شدند و مقام سوم مشترک نیز به فردین شمس از کرمانشاه به همراه کشتی گیری از خراسان رضوی رسید.

وی در خصوص رقابت های وزن 80 کیلوگرم نیز اظهار داشت: محمدمعین طالبی از کرمانشاه در کنار ورزشکار قزوینی مشترکا سوم شد و مقام های قهرمانی و نایب قهرمانی نیز به ورزشکاران کردستان الف و همدان رسید.

بهروش گفت: در پایان این رقابت ها و در بخش تیمی، همدان با 86 امتیاز، کردستان الف با 67 و اصفهان با 65 امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند.

رئیس هیات ورزش های روستایی استان کرمانشاه یادآوری کرد: رقابت های کشتی آزاد نوجوانان روستایی کشور به مدت 2 روز در شهرستان قره از استان کردستان برگزار شد.

وی در پایان از علیرضا رحمتی به عنوان سرمربی تیم کشتی روستایی نوجوانان کرمانشاه یاد کرد.

بیش از یکصد بازی بومی و محلی در سطح استان کرمانشاه شناسایی شده که ارچن، آسیا، آقا دای، باز پران، باوا گیجه، بوک بوک، پال پال لنجه، جلی تر، خلور تانی، گوره کانی یا هه ملو قوانی، آلنجی کولنجی یا آسمان رنگه، چوزی، خط خط و کلاوریزان از جمله آن ها هستند.
ا

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار