فرماندار قصرشیرین گفت: ۵۰ تخته چادر برای اسکان موقت در بین زلزله‌زدگان بخش مرزی سومار توزیع شد.
کد خبر: ۵۵۱۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸ 13 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،فرامرز اکبری اظهار داشت: 50 تخته چادر برای اسکان موقت در بین زلزله‌زدگان بخش مرزی سومار با توجه به آسیب‌دیدگی منازل افراد توزیع شد.

فرماندار قصرشیرین با اشاره به اینکه به موجب زلزله 5.6 ریشتری و پس لرزه‌های ناشی از آن ساختمان بخشداری، شهرداری و تعدادی از واحدهای مسکونی دچار خسارت شد گفت: بنیاد مسکن تهران به عنوان معین بازسازی شهرستان قصرشیرین در حال برآورد دقیق میزان خسارتهای وارده به ساختمانهای اداری و شخصی است.

اکبری با بیان این که این زلزله‌ها تنها خسارت مادی داشته است افزود: تاکنون گروه‌های ارزیاب به منطقه اعزام شده‌اند و در حال بررسی دقیق میزان خسارت وارده ناشی از زلزله اخیر هستند.

وی از آماده‌باش مراکز درمانی، دستگاه‌های امدادی و اعضای ستاد مدیریت بحران این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: در صورت نیاز به زلزله‌زدگان خدمات ارائه می‌شود.

فرماندار قصرشیرین با بیان اینکه همچنین دستگاه لرزه‌نگار در محل بخشداری سومار نصب خواهد شد گفت: در پی وقوع زلزله‌های متعدد دو روز گذشته در بخش مرزی سومار تاکنون، مردم شهرستان های قصرشیرین و گیلانغرب از ترس در چادرهای اسکان موقت، معابر، خیابانها و بوستانها حضور دارند.

 

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار