فرماندار کرمانشاه گفت: ساماندهی کودکان خیابانی و جمع آوری متکدیان باید با جدیت بیشتری در دستور کار بهزیستی و شهرداری قرار گیرد.
کد خبر: ۵۵۱۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷ 13 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری کرمانشاه،فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه درستاد ساماندهی متکدیان و کودکان ساماندهی کودکان کارگفت: شهرداری باید نسبت به افزایش گروه‌های های جمع آوری متکدیان اقدام کند و شورای اسلامی شهر طرح قبلی ساماندهی متکدیان را در دستور کار قرار دهد و از ظرفیت سازمان فرهنگی شهرداری نیز استفاده شود.

رنجبر افزود: کودکان کار و خیابانی بر اساس اطلاعات و مشخصات افرادی که تاکنون شناسایی شده اند با حضور دو سازمان مردم نهاد و خانواده‌های آن‌ها ساماندهی شوند.

در این نشست فضل الله رنجبربرایجاد هماهنگی فعالیت دستگاه‌های اجرایی و ارتقا کارایی و بهبود روش‌های مربوط به پیگیری طرح‌های جمع آوری و ساماندهی متکدیان تاکید کرد.

فرماندار کرمانشاه در ادامه افزود: جمع آوری متکدیان بدون توجه به بررسی وضعیت و توانمندسازی آن‌ها خیلی اثر گذار نیست و باید طرح ساماندهی شامل جمع آوری، غربالگری، حرفه آموزی، آموزش، توانمند سازی و برخورد با شبکه‌های سواستفاده گر باشد و طرح به صورت سیستمی اجرا شود.

 شریفی رئیس اداره بهزیستی شهرستان کرمانشاه از ساماندهی ۱۳۰ کودک کار در فاز اول و برنامه ساماندهی ۴۰۰ کودک کار دیگر نیز در فاز دوم خبر داد.در این جلسه، با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و لزوم جمع آوری متکدیان و کودکان خیابانی، همچنین اختصاص اعتباراتی جهت تعمیرات و آماده نمودن ساختمان محل نگهداری متکدیان، تصمیماتی اتخاذ شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار