نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی با ابراز تاسف از عدم واگذاری به‌موقع چادر برای اسکان اضطراری مردم گیلان‌غرب، گفت: اسکان اضطراری مردم دومین شهر مقاوم کشور توسط هلال‌احمر انجام نگرفت.
کد خبر: ۵۵۱۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ 13 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،فرهاد تجری با انتقاد از عملکرد هلال‌احمر، اظهار داشت: وقوع زمین‌لرزه و پس‌لرزه‌های مکرر در شهرستان گیلان‌غرب موجب شد خسارت‌هایی به بار بیاید.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی با ابراز تاسف از عدم واگذاری به‌موقع چادر برای اسکان اضطراری مردم گیلان‌غرب، ادامه داد: اسکان اضطراری مردم دومین شهر مقاوم کشور توسط هلال‌احمر انجام نگرفت.

وی با تاکید بر اینکه مردم به‌دلیل وقوع پس‌لرزه‌های مختلف به خیابان‌ها آمده بودند، عنوان کرد: با وجود شرایط بحرانی، درخواست مردم برای دریافت چادر یک خواسته به‌حق و ضروری است و تعلل مسؤولان هلال‌احمر در عدم واگذاری چادر یک قصور آشکار است.

تجری شرایط ناامنی روانی ناشی از وقوع پس‌لرزه‌ها را مورد اشاره قرار داد و گفت: کم‌توجهی مسؤولان هلال‌احمر تخلف آشکار از انجام وظیفه و رسالت خویش است و ظلم مضاعف به مردمی است مکه در دفاع از میهن اسلامی طی هشت سال دفاع مقدس با جان و دل ایستادگی کردند.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی تعلل پیش‌آمده را موجب بروز نارضایتی در بین مردم این شهرستان دانست و افزود: با جود پیگیری مدیران محلی، استاندار کرمانشاه، امام جمعه گیلان‌غرب و اینجانب برای واگذاری چادر به مردم، پاسخ مثبت از مسؤولان کشوری هلال‌احمر دریافت نشد.

وی ۶ هزار چادر را نیاز مردم شهرستان گیلان‌غرب برای اسکان اضطراری در شرایط بحرانی همچون وقوع زلزله دانست و متذکر شد: سرمای هوا موجب شده مردم در شرایط بدی قرار بگیرند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار