سیروس شهبازی در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: در راستای گسترش خدمات دولت الکترونیک ، افزایش رضایت مندی مشترکین، و صدور صورتحساب در کمترین زمان ممکن طرح قرائت و چاپ آنی قبوض گاز بهاء مشترکین در شرکت گاز استان کرمانشاه به اجرا در آمد.  
کد خبر: ۵۵۱۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶ 13 January 2018

سیروس شهبازی در گفتگوبا خبرنگار تابناک افزود: این طرح هم اکنون به صورت پایلوت در شهر ماهیدشت به مرحله اجرا درآمده است و مطابق برنامه ریزی های انجام شده به تدریج تمام شهرهای استان تحت پوشش این سامانه قرار خواهند گرفت.

وی خاطر نشان کرد:این سامانه کنتورخوان بعد از قرائت کنتور، اطلاعات را در نرم افزار موجود در تلفن همراه یا تبلت ثبت و پس از ارسال داده به سرور اصلی و پردازش اطلاعات، صورتحساب گاز در چاپگر همراه کنتور خوان چاپ و همان لحظه تحویل مشترک می گردد.

 مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه تصریح کرد: قرائت سریع و دقیق کنتور و تحویل همزمان صورتحساب به مشترکین در همان لحظه، از بین رفتن زمان قرائت و تحویل قبوض، کنترل و نظارت بر عملیات کنتور خوانی با استفاده از جی.پی.اس سامانه، کاهش خطاهای انسانی قرائت، افزایش مهلت پرداخت قبوض گاز بهاء توسط مشترکین و اطمینان از عدم توزیع دیرهنگام قبوض از جمله مزایای این طرح است

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار