علیرضا تخت شاهی در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت:آمادگی ارائه خدمات در شرایط بحران احتمالی را داریم  
کد خبر: ۵۵۱۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵ 13 January 2018

علیرضا تخت شاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:با توجه به وقوع زلزله های پیاپی در سومار و اعلام آماده باش از سوی ستاد مدیریت بحران شرکت مهندسی آبفا کشور و همچنین استاندار کرمانشاه،شرکت تحت مدیریت خود برای مقابله با هرگونه رخداد و مشکلات احتمالی ناشی از پس لرزه های نسبتا با قدرت، در حوزه آب و فاضلاب شهری آمادگی کامل را داریم.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس این اعلام آماده باش، شرکتهای آبفا شهری و روستایی معین استان کرمانشاه (همدان، کردستان، لرستان، ایلام) با توجه به وقوع چندین زلزله در سومار کرمانشاه، موظف شده اند نیروهای عملیاتی خود را در حالت آماده‌باش قرارداده و در صورت اعلام این ستاد، به استان اعزام کنند و ارسال کمک احتمالی به منطقه را در دستور کار قرار دهند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه تصریح کرد:بنابر اعلام مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو، ضمن آماده باش نیروهای عملیاتی آن مدیریت، از ستادهای مدیریت بحران و پدافند غیرعامل
شرکت های مادر تخصصی این وزارتخانه نیز خواسته شده است تا پایش وضعیت تامین آب و برق در منطقه را رصد کرده و گزارش لازم را ارائه دهند.

مهندس تخت شاهی اظهار داشت:تیمی از نیروهای آبفای استان در سرپل ذهاب  مستقر شده وتمامی تیم های عملیاتی منطقه درحال آماده باش هستند و رصد لحظه ای تامین پایدار آب در دستور کار قرار دارد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار