دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه عاملان جنایت صبح امروز در آرامستان کرمانشاه شناسایی شده اند، گفت: دستگیری عوامل این جنایت بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
کد خبر: ۵۵۱۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷ 13 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس ، محمدحسین صادقی به تشریح جزئیات وقوع یک فقره قتل عام خانوادگی در کرمانشاه پرداخت و اظهارکرد: ساعت 10 صبح روز گذشته (22 دی) 4 زن در محل آرامستان کرمانشاه (حوزه کلانتری 18سجادیه) به ضرب گلوله سرنشینان یکدستگاه اتومبیل پراید به قتل رسیدند.

وی با بیان اینکه مقتولان این حادثه یک مادر به همراه سه دخترش بودند، ادامه داد: پس از گزارش این قتل، بازپرس ویژه قتل و اکیپ بررسی صحنه جرم به سرعت در محل جنایت
حاضر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از شناسایی هویت عوامل دخیل در این واقعه مجرمانه خبرداد و گفت: با بکارگیری مامورین مجرب دستگیری عوامل دخیل در این اقدام جنایی بصورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

وی درخصوص انگیزه عاملان این قتل عام خانوادگی نیز تصریح کرد: بررسی های اولیه حکایت ازاین دارد که در تیرماه سال جاری پدر زنی توسط دامادش با اسلحه گرم به قتل رسیده که اولیاء دم اخیرا نسبت به قتل مورث خود گذشت کرده اند.

صادقی عنوان کرد: برادران مقتول دراعتراض به اقدام همسر وفرزندان مقتول ودر واکنش نسبت به آن، جنایت امروز را رقم زده اند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار