رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردویی و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اعزام 12 هزار نفر از دانش آموزان این استان به مناطق عملیاتی غرب کشور از مهر امسال تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۵۵۰۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱ 10 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،سید رحیم زارعی ، با اشاره به استقبال بیشتر دانش‌آموزان دختر برای حضور در اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی، گفت: اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور با اولویت دانش‌آموزان دختر و پسر مقطع متوسطه و در پایه‌های دهم و یازدهم انجام می‌شود.

رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردویی و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: اعزام اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی غرب کشور دو روزه و اعزام‌ها به جنوب سه روزه خواهند بود.

زارعی با بیان اینکه اعزام های پاییزه دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی غرب در استان کرمانشاه پایان یافته‌، اضافه کرد: اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی غرب کشور به دلیل سرمای هوا در این مناطق اتمام یافته و از این پس اعزام دانش آموزان به جنوب را خواهیم داشت.

این مسئول با بیان اینکه اعزام دانش آموزان پسر به مناطق عملیاتی جنوب کشور از 30 دی ماه آغاز و تا 30 بهمن ماه ادامه خواهد داشت، گفت: اعزام دانش آموزان دختر هم از از اول اسفند آغاز و تا 21 این ماه ادامه خواهد داشت.

زارعی با بیان اینکه سال گذشته حدود 25 هزار نفر از دانش آموزان استان کرمانشاه به مناطق عملیاتی غرب و جنوب اعزام شدند، گفت: امسال نیز سهمیه 25 هزار نفری برای اعزام دانش آموزان در قالب اردوهای راهیان نور در نظر گرفته شده است.

وی اردوهای راهیان نور دانش آموزی را در آشنایی دانش آموزان با سالهای دفاع مقدس و رخدادهای آن اثرگذار ارزیابی کرد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار