رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: واحدهای تولیدی استان این توانایی را دارند که سیمان، میلگرد و تیرآهن مورد نیاز برای بازسازی مناطق زلزله زده را تامین کنند.
کد خبر: ۵۵۰۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲ 10 January 2018

به گزارش  تابناک به نقل از ایسنا، نعمت الله حقیقی در جلسه ستاد هماهنگی بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه که در استانداری برگزارشد، با بیان اینکه کارخانجات استان تاکنون 3500 تن انواع میلگرد و تیرآهن را به مناطق زلزله زده ارسال کرده اند، گفت: نمی توان دو هزار میلیارد تومان مصالح را از مصالح فروشی های شهرستان سرپلذهاب تهیه کرد.

وی به ظرفیت واحدهای تولیدی استان اشاره کرد و ادامه داد: سالانه 3.6 میلیون تن سیمان و 200 هزار تن انواع تیرآهن و میلگرد در واحدهای تولیدی استان تولید می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تصریح کرد: درصورتی که بنیاد مسکن قرارداد منعقد کند، واحدهای تولیدی استان تا ظرفیت 150 هزار تن میلگرد و تیرآهن را در مدت معین تولید خواهند کرد.

وی افزود: واحدهای تولیدی استان این توانایی را دارند که مصالح مورد نیاز برای بازسازی مناطق زلزله زده را تامین کنند.

حقیقی اضافه کرد: این نگاه در میان مسئولان استانی نیز وجود دارد که از ظرفیت واحدهای تولیدی بومی برای بازسازی استفاده شود.

وی تاکید کرد: انجمن های تخصصی ما سیمان، آجر، شن، ماسه، میلگرد، بتن و آهن به هرمیزانی که نیاز باشد را می توانند تامین کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه، ظرفیت تولید واحدهای استان را در بحث مصالح ساختمانی فراتر از نیاز بازار عنوان کرد.

 

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار