فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه گفت:ضروریست تا اسلام واقعی و ارزشهای انقلاب را برای نسل های جدید روشن کنیم تا در آینده کمتر دچار مشکلات شویم.
کد خبر: ۵۴۹۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱ 09 January 2018

به گزارش خبرنگار تابناک ؛سرهنگ سعید بهشتی راد در جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی که امروز در سالن جلسات آموزش و پرورش ناحیه 3 برگزار شد اظهار داشت:مدیران در مدراس وظایف سنگینی بر عهده دارندو باید نسبت به آشنایی دانش آموزان بامسائل دینی اهمیت دهند زیرا با آنها در آینده کمتر به مشکل بر خواهیم خورد.

وی خاطر نشان کرد:باید ارزشهای اسلامی را همه زمانه به دانش آموزان گوشزد و نشان دادو مانع از فراموش شدن آن در جامعه شد.

فرمانده سپاه مقاومت بسیج کرمانشاه تصریح کرد: آموزش و پرورش و بسیج همیشه رابطه تنگاتنگ و صمیمانه ای باهم داشته و دارند و امیدواریم بهتر از قبل هم شود.

بهشتی راد اظهار داشت:فتنه جدید با بحث معیشتی و گرانی توسط مردم  سطح پایین جامعه شکل گرفت ولی فتنه قبل بیشتر سطح متوسط به بالای جامعه را در خود جالی داده بوده و بحث گرانی و معیشتی در کار نبود.

وی تاکید کرد:دشمن در پی آنست تا با ایجاد اغتشاش در سطح پایین جامعه بستر اغتشاشات دیگری را فراهم آورد که در برخی شهرها تا حدودی خواست پیش برود که خوشبختانه مردم آگاه ،فهیم و همیشه در صحنه ایران همیشه سرفراز مانع از پیشرفت به ثمررسیدن فکر پلید وهدف دشمنان شدند  .

ایشان ابراز نمودند: مردم ولایتمدار کرمانشاه نیز همانند سراسر ایران اسلامی دست دشمنان را پس زده و بار دیگر در 13 دیماه 96 حماسه دیگری را خلق کردند و نگذاشتن نهال بی ثمر دشمنان به بار نشیند.

بهشتی راد افزود: به جرات می توان گفت بعد از مراسم بی نظیر استقبال از رهبر در کرمانشاه این سیل خروشان خودجوش مردم در راهپیمایی محکوم  نمودن اغتشاشات اخیربی مانند بوده ،واقعا جای تقدیر و تشکر از مردم همیشه در صحنه و شهید پرور استان رادارد.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار