رئیس اداره آموزش‎وپرورش شهرستان سرپل‎ذهاب گفت: در حال حاضر ۱۱۸ کلاس کانکسی در شهرستان سرپل‎ذهاب فعالیت دارند.
کد خبر: ۵۴۹۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴ 08 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،روح‎الله عباسیان با اشاره به اینکه در جریان زلزله ۲۱ آبان ماه ۲۹ مدرسه شامل ۱۵۸ کلاس درس در شهرستان سرپل‎ذهاب بیشترین آسیب رادیده‎اند اظهار داشت: در حال حاضر نیز ۱۱۸ کلاس درس در این شهرستان در کانکس برگزار می‎شود.

رئیس اداره آموزش‎وپرورش شهرستان سرپل‎ذهاب با بیان اینکه در حال حاضر نیزسه کلاس درس نیز در چادر برگزار می‎شود، گفت: امیدواریم با نصب کانکس این چادر‌ها نیز برداشته شود.

عباسیان با بیان اینکه برخی مدارس در جریان زلزله آسیب دیده و نیاز به تعمیرات داشتند، عنوان کرد: این تعمیرات انجام شده، ولی با این وجود اولیاء دانش‌آموزان حاضر نیستند که فرزندانآن‌ها در این مدارس حضور داشته باشند، بنابراین این کلاس‌ها نیز زیر چادر و یا داخل کانکس برگزار می‌شود.

وی از فعالیت برخی مدارس شهرستان سرپل‎ذهاب به صورت سه شیفته خبر داد و افزود: ۶ مدرسه به‌صورت سه شیفته فعالیت دارند.

رئیس اداره آموزش‎وپرورش شهرستان سرپل‎ذهاب با اشاره به کشته‎شدن ۷۸ دانش‎آموز و ۲ فرهنگی در زلزله، بیان کرد: پس از حادثه زلزله بسیاری از مردم در فضای مدرسه اسکان داده

شدند که پس از بازگشت آرامش این مدارس تخلیه و در اختیار آموزش‎وپرورش قرار گرفته است و در حال حاضر نیز فقط یک مدرسه تخلیه نشده که اقدامات قانونی نیز در این رابطه انجامشده، ولی تاکنون نتیجه‎بخش نبوده است.

عباسیان اظهار کرد: از خیران محترم درخواست داریم که کانکس‎هایی که به‎عنوان کلاس درس به آموزش‎وپرورش اهدا می‌کنند در سایز بزرگتری ساخته شود تا پذیرای تعداد ۳۰ تا ۴۰ نفرهیک کلاس درس باشد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار