مدیرعامل ایران خودرو کرمانشاه از راه‌اندازی شیفت دوم این واحد صنعتی خبر داد و گفت: ظرف دو تا سه هفته آینده به ظرفیت تولید ۱۲۰ دستگاه خودرو در روز خواهیم رسید.
کد خبر: ۵۴۹۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹ 08 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،محمد ملکی ، با اشاره به تعهد گروه صنعتی ایران خودرو مبنی بر دو شیفته شدن خودروسازی کرمانشاه تا پایان سال، اظهار کرد: خوشبختانهاین تعهد زودتر از موعد عملیاتی شد و کار دو شیفته شدن ایران خودرو کرمانشاه از دو شب پیش آغاز شد.

وی ظرفیت تولید این واحد در یک شیفت را ۶۰ دستگاه اعلام کرد که با اضافه شدن شیفت دوم این ظرفیت به ۱۲۰ دستگاه در روز (در دو شیفت) می‌رسد.

مدیرعامل خودروسازی کرمانشاه معتقد است، ظرف مدت دو تا سه هفته آینده شیفت دوم نیز به ظرفیت اسمی خود (۶۰ دستگاه در روز) خواهد رسید.

ملکی از افزایش اشتغال این واحد صنعتی با راه‌اندازی شیفت دوم خبر داد و یادآوری کرد: با به ظرفیت رسیدن کامل شیفت دوم ۴۰۰ نفر در این دو شیفت در مجموعه خودروسازی کرمانشاهمشغول به کار خواهند بود.

وی با بیان اینکه برای شیفت دوم به مقداری اعتبار نیاز است، تصریح کرد: از استاندار درخواست دریافت تسهیلات داشتیم.

مدیرعامل ایران خودرو کرمانشاه تاکید کرد: تمام محصولات تولیدی این واحد صنعتی (پژو پارس) استاندارد‌های مد نظر گروه صنعتی ایران خودرو را طی کرده و اکنون در بازار فروش به می‌رسد.

کارخانه خودروسازی کرمانشاه که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان بود، اردیبهشت امسال با سرمایه‌گذاری حدود ۵۷ میلیارد تومان در شهرک صنعتی صحنه وارد مرحله تولیدآزمایشی و در مرداد ماه افتتاح رسمی شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار