مسلم الماسی در گفتگو با تابناک:
دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه از پلمپ یک واحد کبابی غیر بهداشتی خبر داد.
کد خبر: ۵۴۸۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱ 07 January 2018

 

مسلم الماسی در گفتگو با خبرنگار تابناک اظهار داشت : پیرو برررسی مطالبات شهروندان و بازرسی های،انجام شده از واحد های کباب در شهرستان پاوه و اخذ نمونه از گوشتهای مورد استفاده در این واحدها و انجام آزمایشات لازم از طریق معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان و تعیین بافت های موجود در آن،جوابیه آزمایشات مبنی بر آلوده بودن یک نمونه گوشت از سه نمونه اخذ شده اعلام شد.

وی افزود : متاسفانه یک مورد از سه مورد نمونه گوشت اخذ شده از کبابی های شهر پاوه،دارای بافت غیر مجاز بوده،بدین کیفیت که از سایر اجزای حیوانات با گوشت مخلوط شده و مورد استفاده قرار گرفته است.دو مورد دیگر از نمونه ها فاقد بافت غیرمجاز بوده و از سلامت کافی برخوردار بوده اند.

دادستان شهرستان پاوه با بیان اینکه واحد غیر بهداشتی مذکور پلمپ شد گفت : پس از مشخص شدن نتیجه آزمایش و غیره بهداشتی بودن یکی از واحدها فورا واحد صنفی مربوطه پلمپ و از هرگونه اقدام توسط این واحد علیه بهداشت و سلامت عمومی جلوگیری به عمل آمد.

الماسی با تاکید بر بازرسی مجدد از واحدهای صنفی شهرستان که با بهداشت و سلامت عمومی در ارتباط می باشند گفت : واحدهای صنفی ،اگر از وجود تخلف بهداشتی در واحدهای خود اطلاع دارند.نسبت به اصلاح امور اقدام نمایند. چون در غیر اینصور و در صورت مشاهده نقض بهداشت عمومی با قاطعیت وفق مقررات برخورد خواهد شد.

دادستان شهرستان پاوه به شهروندان توصیه کرد از صرف غذا در بیرون از منزل خودداری فرمایند و غذای ساده منزل را به هر غذای دیگری ترجیح دهند.

الماسی در پایان از زحمات ریاست محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه و عوامل اداره متبوع و پلیس اماکن نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کرد.

گفتگو از صهیب زربان

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار