سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه گفت: توطئه‌های دشمنان و انقلاب مخملی برای ایران دیگر رنگی ندارد.
کد خبر: ۵۴۵۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲ 31 December 2017

به گزارش تابناک به نقل از فارس،حسن موحد ، اظهار داشت: حماسه 9 دی‌ماه حماسه‌‌ای ماندگار است که تاریخ ایران هرگز آن را فراموش نخواهد کرد یک سیلی بزرگ بود که به دلیل عمق درک، فهم مردم، خودجوش بودن و فراگیری آن معادلات جهانی دشمن را بر هم زد.

سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه افزود: دشمن تلاش زیادی داشت از حوادث تهران در سال 88 اوضاع جامعه ایران را به گونه‌ای دیگر بر‌اساس آرزو و نیت خود جلو ببرد ولی ‌9 دی‌ماه حضور ملت بابصیرت ورق را برگرداند و جایگاه و اقتدار را به مردم و انقلاب هدیه کرد.

وی تصریح کرد: در فتنه و حوادث 88 عده‌ای از خواص از روی لجاجت، خیانت و بی‌بصیرتی که نمی‌خواستند شکست را قبول کنند، حاضر شدند به هر قیمتی به بهانه تقلب اوضاع را برهم بریزند یک فرصت تاریخی را تضعیف و با اهداف دشمن همسو شوند.

موحد اضافه کرد: سران فتنه و جمع محدودی از خواص بی‌بصیرت علی‌رغم تاکیدات مقام معظم رهبری و تذکرات بزرگان با استکبار و رژیم صهیونیستی که این آشوب‌ها را هدایت می‌کردند، همسو و همراه شدند بدون اینکه دلیل این همه ذوق‌زدگی دشمن را از خود بپرسند‌.

این مسؤول خاطرنشان کرد: وقتی برخی از دلسوزان و بزرگان در پیروی از سخنان مقام معظم رهبری با سران فتنه صحبت می‌کردند اگر شما در جهت آرامش بخشی جامعه اعتقاد دارید بیاید نسبت به دشمنان اعلام برائت کنید ولی طفره می‌رفتند و در گفت‌وگو حرف دشمنانان را تکرار می‌کردند.

وی بیان کرد: برخی از سران فتنه در بیانیه‌های پی‌در‌پی از مردم را دعوت به نا‌فرمانی مدنی و می‌خواستند به خیابان‌ها بیایند که همه این‌ها در راستای برهم زدن آرامش عمومی بود، اما برای رد گم کنی بعضی مواقع از کلمه مصالحه هم سخن می‌گفتن در حالی‌که عکس آن انجام می‌دادند‌‌.

موحد با اشاره به راهپیمایی مردمی روز گذشته، یادآور شد: امسال مردم آماده‌تر از همیشه، با‌بصیرت و با‌عظمت ایران به دشمنان نشان دادند دیگر توطئه‌های آنان و انقلاب مخملی برای ایران رنگی ندارد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار