معاون عمرانی استاندار قزوین:
معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: کیفیت ساخت مسکن مهر در استان قزوین از نظر سازه‌ای و فنی بالاست و در برابر زلزله مقاوم است و مردم نباید نگران باشند.
کد خبر: ۵۴۲۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳ 23 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین علی فرخ زاد در جلسه شورای تامین مسکن که در ناحیه شهری مهرگان برگزار شد اظهار داشت: وضعیت مسکن مهر استان قزوین نسبت به دیگر مسکن مهرهای کل کشور متفاوت است و از لحاظ کمی و کیفی و مقاومت حرف اول را می‌زند.
وی بیان کرد: مسکن مهر استان به خصوص در مهرگان با اجرای صحیح سازه‌ای مقاوم سازی و اجرای مقررات ملی مسکن توانسته رتبه‌های برتر را کسب کند و به مردم اطمینان می‌دهیم مسکن مهر در استان قزوین به ویژه مهرگان مقاوم است و مشکلی در سازه ندارد.
فرخزاد بیان کرد: با توجه به زلزله اخیر در مسکن مهر کرمانشاه و سر پل ذهاب مردم کمی نگران شده اند اما اعلام می کنیم در بازدیدی که از واحدهای مسکن مهر در مناطق زلزله زده غرب صورت گرفت خوشبختانه سازه‌ها و ستون‌ها و پایه‌ها هیچ آسیبی ندیده بود و تمام نقاط ایمنی رعایت شده بود ولی در بخش دیواره‌ها دقت نشده بود که باعث خسارتی نیز شد.
وی اظهار داشت: در استان ما با مقاوم سازی واحدهای مسکن مهر در مقابل زلزله جای نگرانی نیست البته باید با تشکیل یک کمیته در خصوص نواقص اقدام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار