رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه از افزایش حدود 100 درصدی قیمت انار نسبت به شب یلدای سال گذشته خبر داد و گفت: کمبود میوه مورد نیاز شب یلدا در بازار نداریم.
کد خبر: ۵۴۰۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷ 18 December 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،عیسی حاج علیانی در خصوص آخرین وضعیت قیمت میوه شب یلدا در بازار، اظهار کرد: هم اکنون هندوانه با قیمت 1500 تا 1600 در میدان بار به فروش می‌رسد که نسبت به سال گذشته حدود 10 درصد ارزانتر شده است.

وی با بیان اینکه کمبود هندوانه در بازار نداریم، یادآوری کرد: این میوه از حدود یک هفته قبل برای شب یلدا به بازار آمده است.

رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه قیمت هر کیلو انار را نیز بین 3500 تا 6500 تومان اعلام کرد که نسبت به سال گذشته 100 درصد گرانتر شده و افزود: دلیل این افزایش قیمت کمبود در بازار است که باعث می‌شود دلالان میوه را بخرند و با قیمت بیشتر روانه بازار کنند.

حاج‌علیانی قیمت هر کیلو سیب سرخ و سفید از نوع سردخانه‌ای را بین 2500 تا سه هزار تومان و سیب سرخ و سفید انباری را 1200 تا دو هزار تومان اعلام کرد و ادامه داد: قیمت هر کیلو پرتقال نیز هزار تا دو هزار تومان است.

وی خاطرنشان کرد: این قیمت‌ها مربوط به میدان بار است و با حدود 30 درصد افزایش قیمت در بازار به دست مصرف کننده خواهد رسید.

رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه افزایش قیمت میوه از جمله هندوانه و انار در روزهای منتهی به شب یلدا را بعید دانست و تاکید کرد: در روز آخر که همه مردم خرید خود را انجام دادند، احتمالا قیمت میوه مقداری پایین بیاید.

حاج علیانی با اشاره به اینکه میوه مورد نیاز مردم برای شب یلدا به اندازه کافی در بازار وجود دارد، خاطرنشان کرد: مردم نگرانی از کمبود نداشته باشند.

وی از افزایش نظارت بر غرفه‌های میدان بار و عرضه میوه در آستانه شب یلدا خبر داد و عنوان کرد: با هرگونه تخلف از جمله گرانفروشی، کم فروشی، عرضه میوه بی کیفیت و ... برخورد خواهد شد. 


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار