رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه گفت: کیفیت‌گرایی را در برنامه دانشگاه داریم.
کد خبر: ۵۴۰۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷ 18 December 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا ، دکتر مزدک رادملکشاهی در آیین تجلیل از برگزیدگان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان، تجلیل از افتخار آفرینان عرصه های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی را ضروری دانست و تصریح کرد: معرفی کارآفرینان برتر و بیان راه های پیشرفت آنان عامل ایجاد انگیزه در سایر دانشجویان دانشگاه می شود.

ملکشاهی کارآفرینی و مهارت آموزی را سرلوحه برنامه های دانشگاه اعلام کرد و افزود: اکنون که در بیست و پنجمین سالروز تاسیس دانشگاه قرار داریم شاهد رشد و بالندگی دانشگاه جامع علمی کاربردی هستیم.

ملکشاهی خاطرنشان کرد : کیفیت گرایی در دانشگاه نسل سوم کشور در دستور کار قرار دارد و این موضوع در افق 1404 برای دانشگاه جامع علمی کاربردی دیده شده است.

دکتر نادری از اعضای هییت علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه نیز در این مراسم با بیان اینکه دانشگاه باید به سمت تجاری سازی و کاربردی شدن علم پیش برود، گفت: وجود واحد درسی کارآفرینی در دانشگاه جامع علمی کاربردی زمینه ساز آمادگی دانشجویان جهت حرکت به سوی این مهم است.

نادری ادامه داد: کارآفرینی، تبدیل علم به ثروت و تبدیل ایده به پدیده است که در دانشگاه نسل سوم دنبال می‌شود.

نادری دوری از مدرک گرایی، بالا بردن کیفیت تدریس و کاربردی شدن علوم دانشگاهی را عامل توسعه و پیشرفت جامعه دانست و افزود: دانشگاه نسل سوم باید به دانشگاه نسل چهارم تبدیل شود، زیرا در دانشگاه نسل چهارم علم متناسب با نیاز جامعه عرضه می گردد.

در این آیین از کارآفرینان برتر، دانشجویان نمونه دانشگاه، مراکز فرهنگی برتر، مدال آوران عرصه ورزش و افتخارآفرینان مسابقات کشوری قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تجلیل شد.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار