عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: وحدت و اتحاد بین حوزه و دانشگاه نظام را در مسیر پیشرفت و تعالی قرار می‌دهد.
کد خبر: ۵۴۰۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵ 18 December 2017
به گزارش  تابناک به نقل از ایسنا،آیت الله حسن ممدوحی به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه ، با تاکید بر ضرورت اتحاد بین حوزه و دانشگاه اظهار کرد: اتحاد بین حوزه و دانشگاه زمینه ساز رشد کشور بوده و نظام را در مسیر تعالی قرار خواهد داد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: حوزویان و دانشگاهیان باید وحدت بین این دو بخش را همواره در برنامه داشته و برای پررنگ‌تر کردن هرچه بیشتر آن برنامه‌ریزی کنند.

آیت‌الله ممدوحی اضافه کرد: اگر خواهان پیشرفت کشور هستیم باید اتحاد بین حوزه و دانشگاه را جدی بگیریم، چرا که اگر آن کسی که پزشکی و مهندسی خوانده با آن کسی که فقه و فلسفه و عرفان خوانده نقطه نظر واحدی نداشته باشد که نمی تواند جامعه را در مسیر پیشرفت و تعالی قرار دهد.

نماینده پیشین مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت:در نبود اتحاد بین حوزه و دانشگاه  گویی موریانه ریشه اعتقادات جامعه را می خورد و آنها را از بین می‌برد.

وی یادآوری کرد: دکتر، مهندس و معلمی که خدایی نیاندیشند و در کارها خداوند را در نظر نداشته باشند قطعا نخواهند توانست به وظایف خود به درستی عمل کنند و در مقابل طلبه‌ای هم که از علم تهی باشد نخواهد توانست جامعه را در مسیر پیشرفت قرار دهد.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار