نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس شورای اسلامی گفت: از رئیس جمهور تقاضای دستور اجرای مصوبه «استمهال تسهیلات» در مناطق زلزله‌زده را در بانکهای استان کرمانشاه داریم.
کد خبر: ۵۳۹۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷ 17 December 2017
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم حشمت‌الله فلاحت‌پیشه امروز در تذکر به رئیس‌جمهور خواستار دستور اجرای مصوبه «استمهال تسهیلات» مناطق زلزله‌زده در بانکهای استان کرمانشاه شد و اظهار داشت: تمام بانکهای استان کرمانشاه یا مصوبه تنفس وامهای بانکی را اجرا نمی‌کنند و یا در حال اجرای ناقص و سلیقه‌ای آن هستند.

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در شرایطی که فضای کسب و کار مردم و زندگی و معیشت آنها با ویرانی و مشکلات جدی مواجه شده است گفت: کارشکنی بانکها منجر به خشم و نارضایتی مردم شده است.

فلاحت‌پیشه با بیان اینکه انتظار می‌رود که رئیس جمهور و وزیر اقتصاد فوریت بانکهای عامل را به اجرای قانون ملزم کنند بیان کرد: علیرغم ابلاغ استانداری به فرمانداری و فرمانداری به بانکها برای استمهال وامهای مردم زلزله‌زده، هنوز بانکها به این ابلاغیه تمکین نکردند و مردم با پیامک‌هایی به روال گذشته در مورد دیرکرد در پرداخت اقساط‌شان مواجه می‌شوند یا اینکه ضامن‌هایشان را تحت فشار قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه جالب آن است که اکثر بانکها می‌گویند که بخشنامه‌ای به دست آنها نرسیده است عنوان کرد: این یک واقعیت است که مردم مناطق زلزله‌زده چه آنهایی که کارخانه دارند و چه آنهایی که کشاورز و دامدار بودند و یا در مناطق محروم شهر سکونت داشتند توانایی پرداخت وام ندارند چون کسب و کار به هم ریخته و عملا کسی سر کار نیست.

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از آن طرف مردم نمی‌توانند خرید کنند و حتی کسبه کوچک با مشکل مواجه شده‌اند بیان کرد: در این شرایط مقدماتی‌ترین کار استمهال وام در مناطق زلزله‌زده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار