رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور گفت: اصناف با همان روحیه کمک‌‌رسانی در سال‌های دفاع مقدس، زلزله‌زدگان غرب کشور را یاری می‌دهند.
کد خبر: ۵۳۹۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴ 17 December 2017
به گزارش تابناک به نقل از فارس ، غلام‌رضا حسن‌پور صبح امروز در بازدید از مناطق زلزله‌زده غرب کشور میان ساکنان این مناطق، اظهار داشت: بسیج اصناف از همان ساعات نخست وقوع زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان‌ماه تمامی تلاش خود را بر این گذاشت که میان هموطنان زلزله‌زده حضور یابد.

وی با اشاره به نقش بازایان، تجار، خیران و اصناف سراسر کشور در کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده غرب کشور، تصریح کرد: بسیاری از بازاریان با روحیه کمک به همنو‌عان در بین زلزله‌زدگان حضور یافتند و به توزیع کمک‌های مردمی پرداختند.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور ادامه داد: بازاریان با حضور گرم خود موجب دلگرمی آسیب‌دیدگان این مناطق شدند و کمک‌های خود را به آنان رساندند.

وی تصریح کرد: ما تلاش می‌کنیم روحیه کمک‌رسانی به مردم در سال‌های دفاع مقدس را دنبال کنیم و در بین اصناف و بازاریان ترویج دهیم.

حسن‌پور از واحدهای صنفی تخریب شده مناطق زلزله‌زده غرب کشور بازدید کرد و ضمن گفت‌وگو با مالکان این واحدها قول داد که تلاش خود را برای رفع مشکل آن‌ها به کار گیرد.

گفتنی است، اصناف و بازاریان شهرستان زلزله‌زده سرپل‌ذهاب عصر امروز جلسه‌ای در راستای بررسی مشکلات خود با حضور رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور برگزار می‌کنند.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار