مسئول جمعیت امداد دانشجویی-مردمی امام علی (ع) کرمانشاه از برگزاری جشن "شب یلدا" ویژه کودکان مناطق زلزله زده در مجموعه ورزشی "کوثر" سرپل ذهاب خبر داد.
کد خبر: ۵۳۹۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹ 17 December 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،جعفر دانش پرور ، با بیان اینکه هرساله در شب یلدا مراسم جشنی برای خانواده های تحت پوشش جمعیت امام علی(ع) برگزار می شود، گفت: همچنین هرساله در شب یلدا 200 بسته مواد غذایی شامل برنج، روغن، حبوبات و آجیل و میوه و اقلام خوراکی دیگر در میان خانواده های تحت پوشش جمعیت توزیع می شود.

وی به زلزله اخیر در استان اشاره کرد و افزود: امسال قرار است جهت تقویت روحیه کودکان مناطق زلزله زده تمام تمرکز را برای برگزاری جشن شب یلدا در منطقه زلزله زده سرپل ذهاب بگذاریم.

وی افزود: این جشن باشکوه در سالن "کوثر" مجموعه ورزشی شهر سرپل ذهاب به صرف شام برگزار می‌شود.

دانش پرور خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت سالن تلاش ما این است که عمدتا کودکان خانواده های آسیب دیده در این مراسم شرکت کنند.

دانش پرور تصریح کرد: در شب یلدا همچنین  هزار بسته مواد غذایی شامل انواع خوراکی و اقلام ویژه شب یلدا  نیز در میان خانواده های آسیب دیده زلزله توزیع می‌شود.

مسئول جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی (ع) کرمانشاه خاطرنشان کرد: 200 بسته توزیعی میان خانواده های تحت پوشش جمعیت نیز به مانند هرسال توزیع می شود.

دانش پرور خاطرنشان کرد: با تیم سازی که در منطقه شده تا حد زیادی خانواده های آسیب دیده و نیازمند شناسایی و اقلام خوراکی میان آنها توزیع شده و کودکان این خانواده ها به مراسم شب یلدا دعوت می‌شوند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار