رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تمامی امکانات درمانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای تکمیل درمان هانیه در اختیار تیم پزشکی وی قرار گرفته است و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.
کد خبر: ۵۳۹۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳ 17 December 2017
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان،دکتر محمود رضا مرادی با بیان این مطلب و ضمن تقدیر از تمام امکانات این دانشگاه برای تکمیل درمان در اختیار تیم پزشکی هانیه است خیرین سلامت برای اعلام آمادگی جهت کمک به هانیه و خانواده اش، اظهار داشت: هانیه و خانواده اش تمایل دارند که ادامه درمان در کرمانشاه انجام شود.

وی تصریح کرد: اقدامات لازم فیزیوتراپی برای بهبود نسبی حرکت زانو‌ها انجام شده، اما همچنان بی حسی در انگشتان پای هانیه وجود دارد، همچنین اقدامات درمانی لازم شامل عمل شکستگی دنده‌ها ترمیم صورت برای هانیه انجام شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یادآور شد: اقدامات درمانی لازم برای مادر، برادر و خواهر هانیه به موقع انجام شده است، مادر هانیه نیز که به علت اینکه مدت زیادی زیر آوار در مجاورت با نفت قرار داشته و دچار سوختگی سطح دو و همچنین له شدگی پای راست شده بود به بیمارستان بعثت تهران اعزام شده و همه اقدامات درمانی لازم برای پیشگیری از عفونت‌های ناشی از سوختگی برای وی انجام شده است، اما پدر این خانواده اصرار دارد که در کرمانشاه اسکان داشته باشد چراکه امکان ادامه درمان و فیزیوتراپی برای هانیه در کرمانشاه وجود دارد.

هانیه دختر 13 ساله سرپل ذهابی است که در زلزله شب 21 آبان ماه برای نجات جان خواهر سه ساله اش به داخل خانه بر می گردد و به علت ریزش آوار از ناحیه ستون فقرات و نخاع دچار آسیب می شود.

هانیه هم اکنون در بیمارستان طالقانی کرمانشاه در حال درمان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار