رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از اندیشیده شدن تمهیدات لازم برای تامین مایحتاج شب یلدای مردم استان خبر داد و گفت: برای تامین میوه، گوشت قرمز، گوشت مرغ و دیگر مایحتاج مورد نیاز مردم استان هیچ کمبودی نداریم.
کد خبر: ۵۳۹۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱ 17 December 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، خسرو شهبازی  با اشاره به تامین میوه به اندازه کافی برای تامین بازار شب یلدای استان، اظهار کرد: هیچ کمبودی برای تامین سیب، پرتقال، انار و دیگر میوه‌های مورد نیاز مردم برای شب یلدا نداریم.

 شهبازی با اشاره به بارگیری و در حال حمل بودن هندوانه به میزان کافی برای تامین بازار شب یلدا از استانهای جنوبی، گفت: برای تامین هندوانه نیز هیچ کمبودی نخواهیم داشت. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه سپس با اشاره به موجود بودن گوشت قرمز، گوشت مرغ و برنج با قیمت های مصوب دولتی در فروشگاه‌های بزرگ استان، گفت: برای تامین این اقلام نیز هیچ مشکلی نداریم و اقلام مورد نیاز به اندازه کافی در سردخانه ها و انبارها موجود است.

وی اضافه کرد: گوشت گرم گوساله وکیوم شده با قیمت هر کیلوگرم بین 28 تا 29 هزار تومان در استان موجوداست، ضمن اینکه گوشت گوساله داخلی بسته بندی شده گرم نیز با قیمت هر کیلوگرم بین 26 هزار و 500 تومان تا 38 هزار و 500 تومان در دسترس مردم استان است.

 شهبازی با بیان اینکه در حال حاضر 23 تن گوشت قرمز منجمد در سردخانه‌های استان موجود است، گفت: گوشت ران با قیمت هر کیلوگرم 23 هزار تومان درب انبار به فروش می رسد و 
با قیمت 24 هزار تومان به دست مشتری می رسد. گوشت سردست و گردن نیز با قیمت درب سردخانه 22 هزار تومان و با قیمت 23 هزار تومان به دست مصرف کننده می رسد.

وی افزود: همچنین مرغ منجمد نیز به میزان 422 تن در استان موجود است و با قیمت هر کیلوگرم 5800 تومان درب سردخانه و در شهر کرمانشاه با قیمت 6200 تومان و در شهرستان ها با قیمت 6300 به دست مشتریان خواهد رسید.

وی اضافه کرد: 250 تن برنج هندی نیز در استان به ویژه در مناطق زلزله زده در حال توزیع است.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار