مسؤول سازمان بسیج مداحان سپاه حضرت نبی اکرم‌(ص) استان کرمانشاه گفت: اکیپ 50 نفری از مداحان، خطبا، شعرا و هیئات‌ استان به مناطق زلزله‌زده اعزام شدند.
کد خبر: ۵۳۷۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹ 12 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،مصطفی توکلی  اظهار داشت: در راستای مساعدت و همدردی با هموطنان زلزله‌زده و مصیبت‌دیدگان غرب استان کرمانشاه و در تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت تمامی دستگاه‌ها‌، نهادها و اقشار مختلف مردم در حمایت و کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان حاثه بزرگ زلزله، خدماتی از سوی مداحان به زلزله‌زدگان انجام شد.

وی با اشاره دستور فرمانده حضرت سپاه نبی‌اکرم(ص) استان مبنی بر مشارکت تمامی رده‌های مختلف سپاه متناسب با توانمندی تخصص و مسؤولیت کاری آنان در حادثه دلخرش زلزله اخیر، اضافه کرد: مداحان، ذاکران، شعرا و هیئات مذهبی استان همچون دیگر عزیزان هموطن در یاری‌رساندن به همنوعان تلاش‌های مجدانه‌ای داشتند و از هیچ  مساعدتی دریغ نکردند.

مسؤول سازمان بسیج مداحان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه تاکید کرد: در کنار کمک‌های مادی نیاز مبرم داغدیدگان به مساعدت‌های معنوی، روحی و ایجاد روحیه نشاط و امید به زندگی و فردایی روشن شایسته دیدیم که با همکاری کانون مداحان‌، هیئات مذهبی، شعرا و جامعه ایمانی مشعر اکیپ 50 نفری از مداحان، خطبا، شعرا و هیئات‌ استان را همراه با شاخه‌های گل و کارت‌پستال‌های تبریک همراه با چند کامیون اقلام مصرفی و سرمایه‌ای مورد نیاز ساکنان مناطق زلزله‌زده، به شهرستان سرپل‌ذهاب و روستاها اعزام کنیم‌.

توکلی افزود: برنامه‌ها با تلاوت قرآن، خیرمقدم مسؤولان‌، سخنرانی و تشکر ماموستاهای مناطق اهل تسنن‌نشین‌، اجرای هم‌خوانی‌های گروهی مداحان در مدح پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) و نیز تقدیم هدایا به تمامی بچه‌های دختر و پسر همراه بود.

این مسؤول تصریح کرد: مداحان هدایای خود راه همراه با شاخه‌های گل به چادرها بردند و با ابراز همدردی و تزریق امید به زلزله‌زدگان تقدیم کردند
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار