سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه گفت: کارگروه جهادی بهداشت و درمان خادمیاران رضوی در راستای تثبیت آرامش روحی و روانی زلزله‌زدگان اقدامات اساسی و اورژانسی خود را دنبال می‌کند.
کد خبر: ۵۳۴۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶ 05 December 2017
 به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس ، حسن موحد در دومین نشست کارگروه بهداشت و درمان خادمیاران رضوی نمایندگی آستان قدس رضویر که ظهر امروز در دفتر مرکزی این نمایندگی برگزار شد، با تبریک میلاد مسعود پیامبر رحمت و مهربانی رسول‌اکرم حضرت محمد‌(ص) و امام جعفر صادق(ع)، اظهار داشت‌: با تلاش‌های شبانه‌وزی دست‌اندرکار سپاه مستقر در مناطق زلزله‌زده مرحله اسکان موقت با سرعت در حال انجام است.

سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه ادامه داد: در ادامه یاری‌رسانی ‌ضرورت دارد در راستای تثبیت آرامش روحی و روانی زلزله‌زدگان اقدامات اساسی و اورژانسی به‌عمل آید و کارگروه جهادی بهداشت و درمان خادمیاران رضوی قصد دارد در این موضوع حضور و یاری‌رسانی خود را دنبال کند.

مسؤول کارگروه بهداشت و درمان خادمیاران رضوی نیز، تصریح کرد: تمهیداتی در نظر گرفته شده است تا با همکاری سایر نهادهای ذی‌ربط بتوانیم تیم‌های مشاوره و درمان روانشناسی به مناطق زلزله‌زده اعزام کنیم.

محمدی خاطرنشان کرد: گروه پزشکان خادمیاران رضوی به‌منظور اقدامات موثر در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به بیماران هدف‌، در مساجد مناطق محروم شهر کرمانشاه حضور پیدا می‌کنند و برای بیماران ویزیت رایگان انجام می‌دهند
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار