علی اسماعیلی در گفتگو با تابناک:
معاون صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت:در سطح شهرستان سرپلذهاب ۳ هزار و ۱۴۰ واحد صنفی وجود دارد که ۴۰۰ واحد آن در شهرک مشاغل و ۶۰ واحد نیز به صورت مستقل داریم.
کد خبر: ۵۳۴۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵ 05 December 2017
علی اسماعیلی  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود:  د در سطح ۷ شهرستان زلزله زده حدود ۱۸ هزار واحد صنفی فعال هستند.

وی خاطر نشان کرد: برخی مردم علی رغم اینکه واحدهای تجاریشان تخریب شده برای رونق شهر در گوشه ای از واحدهای تخریب شده اشان فعالیت می کنند واگر واحدهای صنفی رونق بگیرد شهر رونق می گیرد.

معاون صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه تصریح کرد:در خیلی از واحدها علاوه بر تخریب بنا، اموالشان نیز در زلزله از بین رفته است، لذا انتظار داریم با دید باز این مسئله نیز در نقاط زلزله زده مد نظر قرار گیرد.

اسماعیلی اظهار داشت:در سطح سرپل ذهاب حدود یک هزار نفر قالیباف است که دار قالی آنها از بین رفته است و دچار خسران شده اند.

به گفته این مسئول:یکی از مشکلات ما برخی واحدهای صنفی چون شیشه برها است که تمام زندگی آنها از بین رفته است. شاید کمتر از ۱ درصد از واحدهای صنفی بیمه بودند. در کرمانشاه نیز سنگ فروش ها حتی بالای ۳۰ درصد خسارت دیده است.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار