شهریار انصاری در گفتگو با تابناک:
مسئول انجمن نمایش پاوه گفت : تئاتر “خیال” کاری از انجمن نمایش پاوه به عنوان تنها اثر راه یافته به چهاردهمین جشنواره تئاترکُردی سقز از استان کرمانشاه انتخاب شد.
کد خبر: ۵۳۴۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲ 05 December 2017
شهریار انصاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود: تئاتر "خیال” با کارگردانی سعید پاکزاد و نویسندگی محمد زندی کاری از انجمن هنرهای نمایشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاوه به عنوان تنها اثر راه یافته به چهاردهمین جشنواره تئاتر کردی سقز انتخاب شد.

وی افزود :  این تئاتر درام و فولکلور اجتماعی در تایم ۴۵ دقیقه می باشد که در جشنواره سقز به عنوان نماینده استان کرمانشاه به روی صحنه می رود.

انصاری گفت : در این تئاتر که با تلاش فروان آماده شد بازیگران سعید پاکزاد ، یلدا محمدی به ایفای نقش می پردازند همچنین مدیر صحنه طیفور حاتمی ، طراح صحنه و لباس سعید پاکزاد ، طراح نور حسین نادری ، منشی صحنه شقایق کیانی ، دستیار کارگردان بابک سوری و عبدالله مولودی ، آهنگساز بابک سوری ، دستیار صحنه شاهین زبان گوهر با حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاوه در این جشنواره شرکت خواهد کرد.

گفتنی است چهاردمین جشنواره تئاترکُردی سقز از تاریخ  ۱۵ تا ۱۸ آذرماه ۱۳۹۶ برگزار می شود و آئین رسمی افتتاحیه آن روز ۱۶ آذر ماه با حضور گروههای نمایشی پذیرفته شده در این جشنواره برگزار می شود.

گفتگو : فرهاد صالحی
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار