مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از اعزام ۴۰ نفر از مبلغین به مدت یک هفته و به مناسبت هفته وحدت به مناطق زلزله زده استان خبر داد.
کد خبر: ۵۳۳۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹ 03 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،حجت الاسلام آیت عباسیان  از اعزام تعدادی از مبلغین به مناطق زلزله زده استان و به مناسبت هفته وحدت خبر داد و گفت: به مناسبت هفته وحدت، ۴۰ نفر از مبلغین به مدت یک هفته به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اعزام شدند.

وی افزود: این مبلغین به همراه یک دستگاه کامیون و دو دستگاه نیسان از کمک های مردمی که توسط خود آنها و طلاب جمع آوری شده است، به مناطق زلزله زده اعزام شدند و این اقلام با نظارت و تقسیم مبلغین بین زلزله زدگان توزیع خواهد شد.

اعزام کاروان زیارتی حرم تا حرم در میلاد پیامبر(ص)

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه همچنین از حرکت کاروان زیارتی امامزاده ابراهیم (ع) طاقبستان به سمت امامزاده باقر (ع) بیستون با عنوان «حرم تا حرم» و به صورت پیاده 

روی خبر داد و گفت: این کاروان در سالروز ولادت پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) و امام جعفر صادق (ع) طی چهارشنبه همین هفته بعد از نماز صبح و از مقابل درب حرم امامزاده ابراهیم طاقبستان حرکت و بعد از نماز ظهر و عصر همین روز بازخواهند گشت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار