مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: در هیج کدام از شهرهای زلزله زده استان مشکل آب شرب وجود ندارد و مردم مناطق زلزله زده از آب لوله کشی استفاده کنند.
کد خبر: ۵۳۳۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸ 03 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از  ایسنا منطقه کرمانشاه، علیرضا تخت شاهی با بیان اینکه در هیچکدام از شهرستان‌های زلزله زده استان مشکل آب شرب وجود ندارد، اظهار کرد:  آب با کیفیت و استاندارد لازم در شبکه در جریان است و مردم می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

وی کیفیت آب را خط قرمز وزارت نیرو اعلام کرد و ادامه داد: آب وقتی اجازه ورود به شبکه را خواهد داشت که استانداردهای بهداشت آب را کسب کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه با بیان اینکه اکنون مشکلات حل شده و در هیچ نقطه‌ای معضل تامین آب نداریم، تصریح کرد: در مورد گل آلودگی نیز مشکل مربوط به زلزله و پس لرزه‌های آن بود و ارتباطی با شبکه نداشت.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر آبرسانی سیار، تانکرهای ثابت و همچنین علمک های با شش شیر و یا هشت شیر آب  در نقاط مختلف شهرهای زلزله زده مستقر کردیم و این روند ادامه خواهد داشت.

تخت شاهی از توزیع بیش از 2.5 میلیون بطری آب در این مدت در مناطق زلزله زده هم خبر داد و تاکید کرد: 76 تانکر سیار برای آبرسانی در نقاط مختلف شهرهای زلزله زده داشتیم.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه نصب 180 دوش حمام صحرایی و 50 چشمه سرویس بهداشتی را نیز از دیگر اقدامات انجام شده اعلام کرد.
 


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار