امام جمعه اهل سنت شهرستان روانسر گفت: در سایه وحدت هیچ گروه، کشور و قدرتی نخواهد توانست به مسلمانان ضربه بزند.
کد خبر: ۵۳۳۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹ 03 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،ماموستا ملاعبدالله غفوری به مناسبت هفته وحدت  بر ضرورت وحدت بین مسلمانان برای مقابله با توطئه‌های اسلام هراسانه دشمنان اسلام تاکید کرد و افزود: دشمنان با اختلاف افکنی بین مسلمانان به دنبال ضعیف کردن آنان هستند، در حالیکه مسلمانان در سایه اتحاد می توانند از توطئه های دشمنان در امان باشند.

ماموستا غفوری وحدت را مایه عزت مسلمانان دانست و اظهار کرد: وحدت کلید خوشبختی و سعادت مسلمانان است.

امام جمعه اهل سنت شهرستان روانسر با ابراز تاسف از اینکه در دنیای امروز سران برخی از کشورهای اسلامی از اسلام واقعی فاصله گرفته‌اند، گفت: این اتفاق برای مسلمانان خوشایند نیست.

وی با اشاره به وحدت بین اقشار مختلف مردم در ایران اسلامی، عنوان کرد: در ایران اسلامی مردم فرق و مذاهب مختلف با هم اتحاد داشته و به دور از اختلافات در کنار هم زندگی مسالمت امیزی دارند، کما اینکه نمونه های این اتحاد و همدلی را در جریان زلزله 7.3 ریشتری استان کرمانشاه شاهد بودیم که همه مردم ایران اسلامی جدا از هر دین و مذهبی به یاری هموطنانشان شتافتند.

ماموستا غفوری در ادامه از شکست داعش به عنوان یک پیروزی عظیم یاد کرد و گفت: شکست داعش با مجاهدت سردار مجاهد اسلام سردار قاسم سلیمانی محقق شد و برای مسلمانان پیروزی بزرگی بود.

امام جمعه اهل سنت شهرستان روانسر یادآوری کرد: شکست داعش پایان دشمنی‌ها با مسلمانان نیست و همانگونه که در گذشته گروهک های زیادی برای ضربه زدن به مسلمانان ایجاد شده اند، در آینده نیز باید منتظر توطئه‌ های دشمنان و تشکیل چنین گروهک‌هایی برای ضربه زدن به اسلام و مسلمانان بود.



 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار