ساکنان منطقه ریجاب خواستار ارزیابی مجدد میزان خسارت واحدهای مسکونی زلزله‌زده خود توسط کارشناسان مجرب شدند.
کد خبر: ۵۳۲۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸ 02 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس ، زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان‌ماه در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل‌ذهاب در غرب مرکز کرمانشاه تاکنون هزاران کشته و مصدوم بر جای گذاشته است.

زلزله مهیب 7.3 ریشتری استان کرمانشاه منجر به ویرانی یک‌هزار و 932 روستا، هفت شهرستان و تخریب 3 هزار و 200 واحد مسکونی و تجاری شده است، تاکنون یک‌هزار و 78 پس‌لرزه در این استان به ثبت رسیده است.


ساکنان منطقه زلزله‌زده ریجاب مستقر در چادر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دالاهو، اظهار داشتند: واحدهای مسکونی ما دارای آسیب‌دیدگی جدی شده‌ است.ساکنان این منطقه با تاکید بر اینکه ما برای بازگشت به منازل خود مضطرب و نگران هستیم و ترجیح می‌دهیم در این هوای سرد همراه خانواده خود در چادر باشیم، ادامه دادند: منازل مسکونی ریجاب دارای ترک‌خوردگی‌های عمیقی هستند و بازگشت به این واحدها منطقی نیست.

به گفته این افراد آسیب‌دیده، کارشناسان مربوطه برای ارزیابی خسارت وارده به واحدها، بررسی دقیقی انجام نداده‌ و با نگاهی سریع، سطحی و گذرا تشخیص خود را اعلام کرد‌ه‌اند.ساکنان منطقه زلزله‌زده ریجاب خواستار بررسی مجدد خسارت‌های وارده به منازل مسکونی خویش توسط کارشناسان مجرب هستند که با حوصله و دقت ارزیابی فنی و کارشناسی را انجام بدهند تا خاطر آن‌ها نسبت به ارزیابی تخریب یا تعمیر آسوده شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار