فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) اظهار داشت: سپاه پاسداران تا آخرین خانواده روستایی زلزله زده که نیاز به کانکس داشته باشد را در زمان کوتاهی اسکان موقت خواهد داد.
کد خبر: ۵۲۹۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰ 26 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر، سردار بهمن ریحانی در حاشیه بازدید از روند خدمت رسانی به روستاهای زلزله زده کرمانشاه اظهارداشت: سپاه پاسداران به همه خانواده های روستایی که در این زلزله خانه خود را از دست داده اند اسکان موقت خواهد داد.

وی افزود: پیش بینی اولیه ما نیاز به ۱۰ هزار کانکس اقامتی و بهداشتی برای مناطق زلزله زده روستایی است که روند نصب و تحویل آن به مردم به سرعت در حال انجام است. گرچه برای نیاز بیش از این نیز آمادگی وجود دارد.

این مسئول ادامه داد: نیروهای فنی برای سرعت انتقال کانکس ها به منطقه این محموله ها را به صورت قطعات بسته بندی شده به محلهای مورد نظر گسیل می دهند و در محل کار نصب و ساخت نهایی کانکس ها با سرعت قابل توجهی انجام خواهد شد.

این فرمانده ارشد سپاه پاسداران ادامه داد: کار اسکان اضطراری و تامین سوخت و لوازم گرمایشی زلزله زدگان و همچنین کمکهای درمانی و امدادی و دارویی در مناطق روستایی در همان روزهای اول به پایان رسیده و ظرف مدت کوتاهی کار اسکان موقت نیز انجام خواهد شد.

ریحانی گفت: بجز سپاه استان کرمانشاه ۳۱ سپاه استانی دیگر به کمک بسیج های سازندگی استانها و همچنین اقشار تخصصی بسیج از جمله بسیج جامعه پزشکی، بسیج صنعت، بسیج مهندسین و... بعد از اسکان اضطراری کار ساخت خانه های تخریب شده را پیش خواهند برد.

وی همچنین اظهار داشت: بسیج سازندگی و قرارگاه خاتم الانبیا (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تفاهم نامه هایی جداگانه بسیاری از تعهدات سایر نهادها برای بازسازی منازل زلزله زدگان را به سر انجام خواهند رساند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار