امام جمعه روانسر گفت: خوشبختانه سرانجام تلاشهای نیروی مقاومت و سردار قاسم سلیمانی برای شکست داعش نتیجه داد و این تلاش‌ها بسیار بی‌نظیر بود.
کد خبر: ۵۲۸۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷ 22 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،ماموستا ملا عبدالله غفوری، با اشاره به پایان عمر داعش اظهار داشت: خبر شکست داعش خبر خوشحال کننده‌ای برای همه مسلمانان جهان بود و نشأت گرفته از تلاش‌های بی‌نظیر نیروهای مقاومت بود.

امام جمعه ورانسر با اشاره به اینکه شکست داعش نشأت گرفته از پیروزی همیشگی حق و حقیقت بود گفت: امیدواریم همه رزمندگان، مجاهدان، بسیجیان و انسانهای حق طلب آگاه و با بصیرت باشند و از فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری همواره تبعیت کنند.

غفوری افزود: ما جامعه اهل سنت این موفقیت بزرگ را به محضر رهبر معظم انقلاب، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار قاسم سلیمانی و همه ملت ایران تبریک عرض می‌کنیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که در پیام حکیمانه خود به سردار سلیمانی فرمودند عنوان کرد: مقام معظم رهبری اعلام کردند آنهایی که با سرمایه‌گذاری سنگین این توطئه شوم را تدارک دیده بودند آرام نخواهند نشست و سعی خواهند کرد آن را در بخشی دیگر از این منطقه و یا به شکلی دیگر دوباره به جریان بیاندازند.

امام جمعه روانسر عنوان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری حفظ انگیزه، حفظ هوشیاری، حفظ وحدت، زدودن هر پسماند خطرناک، کار فرهنگی بصیرت‌افزا و خلاصه آمادگی‌های همه جانبه نباید فراموش شود.

وی اظهار کرد: این پیروزی ارزشمند، جهانی پیروزی حق بر باطل و پیروزی مظلومان بر ستمکاران را از طرف خود و همه انسانهایی که تابع حق و حقیقت هستند به مقام معظم رهبری تبریک عرض می‌کنم.

غفوری با بیان اینکه پیام سردار سلیمانی به رهبر حاوی نکات ارزنده، ارزشمند و نشأت گرفته از روحیه مقاومت و خداشناسی نیروهای مقاومت بود بیان کرد: سردار سلیمانی دو ماه پیش در مراسم شهید حججی وعده داده بودند که به امید خدا حق شهید حججی را از داعش خواهند گرفت.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی یادآور شدند که دو ماه طول نخواهد کشید که بساط انسانهای جنایتکار، غاصب، بی‌ارزش و بی‌هویت از بین خواهد رفت عنوان کرد: بعد از آن نیز پیام دلنشین مقام معظم رهبری و پیام امیدوارکننده ایشان خطاب به سردار سرافراز و همه همرزمان ایشان و مدافعان حرم اعلام شد که نشأت گرفته از درایت، هوشیاری، آگاهی وبصیرت مقام معظم رهبری است.

امام جمعه روانسر با بیان اینکه هیچگاه نباید از کید ظالمان و دشمنان اسلام غافل شویم گفت: زیرا آمریکای جنایتکار، اسرائیل کودک کش و رزیم آل سعود خائن خودشان از عوامل اصلی به وجود آورنده داعش بودند.

وی با بیان اینکه اما نیروهای مقاومت با ایمان، اقتدار ، اخلاص شکست سختی را بر داعش تحمیل کردند بیان کرد: نیروهای داعش در عراق و سوریه تارومار شدند و موجب جشن و شادی مردم مسلمان را فراهم کردند زیرا جنایت آنها به حدی رسیده بود که برای هیچ کس قابل قبول نبود.

غفوری با اشاره به اینکه نیروهای تروریستی داعش زنان، کودکان و مردان را قطعه قطعه می‌کردند و سوزاندند و جوانان را از بین بردند و به خانواده‌ها هتک حرمت کردند افزود: اما نباید ما از کید دشمنان و خائنان غافل باشیم زیرا همیشه در مقابل حق باطل وجود دارد اما معتقدیم حق همواره پیروز است و حق به درجه نهایی پیروزی خود می‌رسد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار