مدیرکل فرودگاه بین المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه گفت: از صبح دوشنبه هفته قبل تاکنون 907 پرواز در فرودگاه کرمانشاه نشست و برخاست داشته اند و هزار و320 تن محموله نیز وارد فرودگاه کرمانشاه شده که 40 تن آن متعلق به سازمان بهداشت جهانی (WHO) بوده است.
کد خبر: ۵۲۸۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵ 22 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا،مجتبی بیاتی افزود: در این ایام از هشت مسیر پروازی داخلی مهرآباد، مشهد، بندرعباس، کیش، قشم، شیراز، اصفهان و عسلویه پرواز داشته ایم و بیشترین محموله های هوایی ما متعلق به چهار مسیر مهرآباد، شیراز، کیش و بخصوص اصفهان بوده است.

وی بیان داشت که فرودگاه کرمانشاه در این ایام 6 برابر ظرفیت پروازی خود فعالیت داشته است و کارکنان آن از جان مایه گذاشتند.

بیاتی گفت: ظرفیت های بالای فرودگاه کرمانشاه آن را تبدیل به هاب منطقه غرب کشور کرده است.

او افزود: برای توسعه این فرودگاه 800 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات شرکت فرودگاه های کشور دریافت و به پیمانکار واگذار کرده ایم.

مدیر کل فرودگاه کرمانشاه در ادامه در خصوص پرواز کرمانشاه به نجف نیز گفت: در ایام اربعین 20 پرواز رفت و برگشت به فرودگاه نجف داشته ایم.

زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب مرکز کرمانشاه رخ داد که تاکنون 444 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.

این زلزله به هفت شهرستان و بیش از یک هزار روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده است.

در این زلزله حدود 30 هزار واحد مسکونی به طور کامل تخریب و یا دچار خسارت کلی و جزئی شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار