رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان گیلان غرب از پاکسازی کامل روستای 100 درصد تخریب "شنقال خالدی" از توابع این شهرستان به همت نیروهای دامپزشکی خبر داد.
کد خبر: ۵۲۸۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸ 22 November 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک ، دکتر حیدری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از اولین روز پس از وقوع زلزله با استقرار در فرمانداری شهرستان گیلان غرب 2 اکیپ با خودرو و تجهیزات سم پاشی و ضدعفونی مهیا کردیم.

وی افزود: به جز یکی دو روستا که بیشترین خسارت را دیده بودند تلفات دامی چندانی در شهرستان گیلان غرب مشاهده نشد و به سرعت در این روستاها اکیپ های دامپزشکی مشغول خدمت رسانی و نظارت برخارج کردن لاشه دام های تلف شده زیر آوارشدند.

این مقام مسئول با اشاره به تخریب 100 درصدی روستای شنقال خالدی از توابع شهرستان گیلان غرب، خاطرنشان کرد: روز بعد از وقوع زلزله با استفاده از تجهیزات و ماشین آلاتی که از سوی بنیاد مسکن در اختیار دامپزشکی قرار داده شد لاشه های تلف شده جمع آوری و به صورت کاملا بهداشتی دفن شدند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان گیلان غرب از اعزام  از این اکیپ ها به شهرستان سرپل ذهاب و دالاهو برای کمک رسانی خبر داد و گفت: اکیپ مستقر در شهرستان گیلان غرب نیز علاوه بر جمع آوری و دفن بهداشتی لاشه ها با همکاری محیط زیست اقدام به ضد عفونی کل روستا و ویزیت و معاینه رایگان دام های مصدوم و بیمار کردند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار