رئیس سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه گفت: از بین ۳۰ پارک علم و فناوری کشور ۵ پارک فضای تملکی ندارند و ما جزو آن ۵ پارک بوده و حتی یک متر فضای تملکی نداریم و فضاها به صورت امانی است.
کد خبر: ۵۲۷۶۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴ 21 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر، بهرام بادکو در همایش وقف، علم و فناوری که با حضور اساتید دانشگاه، نخبگان و شرکت های دانش بنیان در محل پارک علم و فناوری کرمانشاه برگزار شد ابراز داشت: اقتصاد دانش بنیان بنا به تأکید مقام معظم رهبری، محور اساسی اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

وی یادآور شد: مجموعه جهاد دانشگاهی در حوزه های مختلف فعالیت های گسترده ای دارد و استان کرمانشاه جزو ۶ سازمان برتر در کشور است.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه خاطر نشان کرد: جهاد دانشگاهی در بحث ایجاد و توسعه شرکت های دانش بنیان فعالیت دارد و خوشبختانه فارغ التحصیلان رشته علم و فناوری در استان رو به رشد است.

بادکو افزود: طی ۱۰ سال فعالیت از بین ۳۰ پارک علم و فناوری کشور ۵ پارک فضای تملکی ندارند و ما جزو آن ۵ پارک بوده و حتی یک متر فضای تملکی نداریم و همه فضاها به صورت امانی است.

به گفته بادکو استان کرمانشاه تنها پارکی است که در حوزه علم و فناوری در ۸ شهرستان از مجموع ۱۴ شهرستان فعالیت دارد.

وی اشتغال دانش آموختگان و توسعه شرکت های دانش بنیان را از مهمترین اهداف اعلام کرد و اظهار داشت: حدود ۱۴ شتاب دهنده داریم که در تهران فعالیت می کنند و ما اولین شتاب دهنده ای هستیم که خارج از پایتخت و در استان به فعالیت پرداختیم و روی ایده ها سرمایه گذاری کردیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار